Gå til innhold

Store internationale konsulentselskaper.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Management consulting

BCG

A.T Kearney

Revisjon og konsulentselskaper (økonomi, IT og management)

Deloitte

KPMG

PWC

Ernst & Young

IT og management

Accenture

Steria

Cap Gemini

Bearingpoint

Endret av stadskle
Lenke til kommentar
Bearingpoint er vel for alle praktiske formål døde i Norge. De fleste konsulentene gikk over til E&Y.

Snakker du bare ut i fra media nå, eller vet du noe mer? Så vidt jeg vet så er det ingenting som tyder på at det er slutt for Bearingpoint i Norge selv om det har hatt en meget tøff vår. Jeg kjenner fortsatt flere som fortsatt jobber der i alle fall.

Endret av stadskle
Lenke til kommentar

Word on the street er at de er så godt som døde. Det jeg har hørt er at E&Y har tatt så mange som de hadde bruk for, og at størstedelen av selskapet er borte. Jeg hørte dette fra en i E&Y, men rykter trenger ikke alltid stemme.

Lenke til kommentar
Word on the street er at de er så godt som døde. Det jeg har hørt er at E&Y har tatt så mange som de hadde bruk for, og at størstedelen av selskapet er borte. Jeg hørte dette fra en i E&Y, men rykter trenger ikke alltid stemme.

Er vel det samme ryktet jeg også har hørt, også flere andre selskaper som har snappet opp konsulenter fra BearingPoint nå de siste månedene.

Mer on topic så er det også flere andre internasjonale konsulentfirmaer etablert i oslo, slik som PA Consulting, Booz Allen Hamiltion, Avanade (eid av Accenture, med fortsatt eget selskap), IBM, Arkwright, Bain & Company, Rambøll. I tillegg til disse er det jo også flere jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...