Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop slår seg av

Anbefalte innlegg

Hei! Laptopen min slår seg av et par ganger om dagen. Det er en HP Pavilion og jeg har koblet til en ekstern skjerm(eneste nye som er gjort før dette begynte).

Jeg bruker Norton Antivirus og Ad-Aware en gang iblandt. Noen som har noen ide? Hva mer trenger dere av info? Noe jeg burde sjekke? BLir veldig takknemmelig for all hjelp og alle tips!

Ola

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kompisen min hadde en lik, han sendte den inn på reperasjon, så ble den fiksen, lettest muligt sånn du ikke ødelegger noe

Det startet etter jeg kom hjem etter jul...i jula brukte jeg to skjermer da og, men da stod laptopen sin som primær og den eksterne som sekundær. Etter at jeg kom hit igjen har jeg brukt den eksterne som primær. Kan det ha noe med det å gjøre? Bare plugget ut den eksterne nå, og data`n har stått på i et døgn....

Hvis ikke kan det være at jeg gjør for mye? To skjermer, 12 pokerbord, msn og media spiller ++?

Takker for alle svar så langt :)

Endret av Huzzby
Lenke til kommentar
Kompisen min hadde en lik, han sendte den inn på reperasjon, så ble den fiksen, lettest muligt sånn du ikke ødelegger noe

Det startet etter jeg kom hjem etter jul...i jula brukte jeg to skjermer da og, men da stod laptopen sin som primær og den eksterne som sekundær. Etter at jeg kom hit igjen har jeg brukt den eksterne som primær. Kan det ha noe med det å gjøre? Bare plugget ut den eksterne nå, og data`n har stått på i et døgn....

Hvis ikke kan det være at jeg gjør for mye? To skjermer, 12 pokerbord, msn og media spiller ++?

Takker for alle svar så langt :)

Et annet problem; jeg har to harddisker. Og den ene har jeg bare filmer på. I "Film" mappen har jeg en folder med filmer som er "SETT". Alt der inne kan jeg ikke gjøre noe med...ikke kan jeg gå inn på de og ikke får jeg slettet de. Det står bare ingen tilgang når jeg trykker på de... :S

Forresten; noen som vet om et annet forum hvor jeg kanskje kan få svar?

PÅ forhånd takk :)

Lenke til kommentar

altså, du kan be dem om at du kan få beholda hva som er innpå hddene, eller betale for at dukjøper en ekstra hdd som du legger over ALT på.

Men, jeg anbefaler at du går til der du kjøpte pcn og derretter, og ikke begynner og fikle me den selv, pga da går det utover at du mister forsikringen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...