El Matador Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hva synes dere, burde jeg lakkere speilene i bilens originale farge, eller beholde dem sorte? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva synes dere, burde jeg lakkere speilene i bilens originale farge, eller beholde dem sorte? Peneste er å ha dem i bilens farge. Selv har jeg M3 speilene ulakerte- altså de er sorte og bilen er grå. Men passer godt pga alt listverket etc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Å la de være ulakkerte er ikke et alternativ i mine øyne. E39 har mye å tjene på at alt av listverk og detaljer er i samme farge som bilen. Lenke til kommentar
drz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Legg lakkering av speil til siden nå, la oss få en update =D Er faktisk ganske nærme å kjøpe en bmw 520i selv nå, så godt som lagt inn bud på en. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg bare klarte ikke å vente lenger. Og bare MÅTTE derfor prøvemontere speilene. Dørtrekket faller. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk veldig lyst til å bytte høyttalere når jeg like så godt var innenfor Selve speilet var festet med 3 umbraco-bolter. Fjernet speilet. Bilder av hvordan de gamle speilene er. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Altså, veldig firkantede og kjedelige Ny M5-speilene! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oversiktsbilde av fronten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor God damn! Jeg elsker dem allerede! Mangler bare bakrutesenk (Som kommer ASAP!), shadowline og en M5-front nå! Faktisk så synes jeg ikke de ser så halvgalne ut ulakkerte. De går ganske i ett med listene, som B- og C-stolpen som også er matt-sort. Lar dem stå på en liten stund slik, så ser jeg senere om jeg vil lakkere dem. Var uansett ikke veldig stress å demontere dørtrekket. Endret 6. juni 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Synes ikke speil skal gå i ett med dørlister og slikt. Få lakk på dem! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 De speila kommer til å bli kjempefine! Gud så mye mikkmakk det var bak dørtrekket, ikke halvparten så mye rart på min E36 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mikkmakk? Var jo rimelig clean. E39 er jo ganske mye bedre støydempet enn en E36, for eksempel. Se bare på at den har doble gummilister. En på dørsiden, og en på bilen. Støydemping. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ant. bare jeg som ikke har helt peiling Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Har vurdert 5serie en stund nå. Tråden din var trigger tror jeg. Halveis lagt inn bud på to biler. Får se hva responsen blir. Hvor langt har din bil gått? edit: kan man montere slike bakluker du har på en 1996 mod ? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde (ikke denne jeg har tenkt å kjøpe men er 96 mod) Endret 7. juni 2008 av drz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Er vel ikke noen forskjell på Zevs sin, og den i annonsen? Endret 7. juni 2008 av fredrik Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Tenker du på den lille lippa som er oppå bagasjerommet? M5-spoileren. Isåfall, ja så kan man det. Min er kjørt 186 000km. Noe som ikke er veldig mye for en bil av dette kaliberet 300 000km som annonsebilen din har, synes jeg var litt vel mye. Endret 7. juni 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 som jeg sa ikke den jeg har "lagt inn" bud på. Jeg mente bakLYKTER, bare jeg som fikk et plutselig anfall av dysleksi eller noe. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Definitivt må du lakke speilene. Passet ikke helt med fargen på bilen og listverket. Dessverre, men det er min mening. Sa selv at det er noen ganger det passer, og det gjør det, men ikke i dette tillfellet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Kommer til å lakke speilene. Etter å ha sett bilen i skikkelig dagslys er det ikke tvil engang I dag har jeg fått montert de nye lyktene, begge speilene, xenon-interiørlys, og begynt på pedalsettet. Dessverre knakk borret jeg brukte, og jeg ble derfor ikke ferdig Begge speilene montert. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slik ser speilene ut vippet opp. Vippes opp mot A-stolpen. Så monterte jeg nye lykter med hvitt blinklys. Dessverre har jeg oransje pærer i nå, noe som ikke ser så utrolig pent ut akkurat Angel eyesa er helt hvite. Sees helt tydelig i dagslys også! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Xenon-kittet er jeg brukbart fornøyd med. Har absolutt ingen funksjon nå om sommeren, så er litt vanskelig å se akkurat hvor mye hvitere lyset egentlig ble. Det ble lysere, men en "WOW!!-faktor" ble det ikke. Huff, bilen trenger seg en skikkelig poleringsrunde også snart Endret 8. juni 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Detta blir PENT Virker ikke som du har noe planer for jallastyling, bra smak mann! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Takk takk! Har bestemt meg for at innen sommerferien er over, skal bilen ha M5-fanger og nytt anlegg. Da er det egentlig stort sett slutt for større forandringer kosmetisk. Vil nok gjøre bilen shadowline også, hvordan har jeg ikke bestemt meg for enda. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 M-fanger er må-ha på E39, original styling er som oftest penest! Hvertfall til BMW Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jepp, M-fanger er ett must. Kommer ikke til å kjøpe sideskjørt og bakfanger. Blir overkill i forhold til hva bilen egentlig yter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå