Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nydelig bil, BMW er tingen. Virker som det er gode forbedringer du har tenkt å gjøre også, det er bra. Den nye lyktetypen ble meget bra! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Synes de nye lyktene kanskje hadde litt for markerte blinklys, jeg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Synes de nye lyktene kanskje hadde litt for markerte blinklys, jeg. Derfor jeg bestilte ett sett med hvite blinklys også. Ville bare montere den ene lykta, slik at jeg får testet passformen og slikt opp mot de andre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Snakk om å helgardere seg. Høres bra ut. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Takktakk Endret strukturen og oppdaterte førstepost Endret 6. april 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nice bil.. Syntes jeg kjenner igjen strukturen i førstepost.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Nei, dessverre. De skulle sende pakken i slutten av denne uka. Så håper det er på gang nå! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Fikk montert instrumentpanelringene i dag. Gud så mye penere det ble! Sorry for dårlige biler, og at jeg ikke har ett skikkelig bilde fra innside. Kamera på iPhone er ikke telefonens sterkeste side akkurat Endret 22. april 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det ble skamfint! Rart at ikke alle bmw`er blir levert med slikt originalt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Meget pent. Hvordan var det å få av selve glasset/plasten forran? På 5 serien , må man ta av rattet for å få ut selve instrumentet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Meget pent. Hvordan var det å få av selve glasset/plasten forran? På 5 serien , må man ta av rattet for å få ut selve instrumentet? Måtte ikke av med rattet, nei. Klarer helt fint å ta instrumentet ut uten å fjerne rattet. Tar ca. 20min om man vet hva man holder på med. Jeg brukte sikkert to timer fordi jeg ikke fatta dritten av patenten bak instrumentet Fulgte denne guiden: http://www.x5world.com/articles/x5/interio...nt-cluster.html Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kjempestilig. Denne BMW'en kommer til å bli utrolig lekker. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Pent! Hvor kjøpte du de? Finnes de til Passat? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Sjekk eBay om du finner noen til Passat Liten update: Venter enda på nye speil, og resten av utstyret jeg har bestilt. Uvisst når jeg mottar dem. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Så. Endelig! Etter nærmere 3 måneders ventetid, har jeg endelig mottatt en skikkelig godbit av en pakke. Nemlig bestående av: DEPO Facelift-lykter DEPO går for å være de beste kopilyktene. Egentlig bestilte jeg noen andre, som var over 100$ billigere, men fikk DEPO Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor M5-speil Kvaliteten på disse virker veldig bra. Huset er av plastikk, men foten er av metall. Q: Burde jeg lakkere disse? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor M-pedalsett Selvfølgelig uten M-logoen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og sist, en liten artig en. Nemlig Xenon interiørlys Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da er det bare å vente på søndagen. Da skal det skrus Sorry for elendige bilder, iPhone har skikkelig ræva kamera. Endret 5. juni 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Gleder meg til å se Update, spesielt av Xenon Interiørlyset- om det blir bedre eller ei. Tenkt tanken å bestille slikt selv. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ohh, dette blir nice! *gni hendene sammen* Gleder meg til update! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Looking forward to it! :------) Bilder, masse bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå