Hotel Papa Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Heldige jævel!!!! Sinnsykt fin bil! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Utrolig pen bil! Tror dette er den bilen jeg liker desidert best til den prisklassen. Pene sommerfelger har du fått med deg, også! Stå på, gleder meg til å følge med på denne, bare ikke ødelegg den med for mye dilldall.. 5-serien med den faceliften du har fått med deg her er utrolig pen i seg selv! Takk takk Kommer definitivt ikke til å overdrive med alt for mye dilldall. Kommer til å kjøre M5 stil, men uten klistermerker. Verste jeg vet er BMW 316i kebabtraller fulle av M-klistermerker. En ekte M, har jo såvidt klistermerker. Vil nok kjøpe ny front med tiden, men gidder ikke fult bodykit. Gidder ikke oppgradere til sportseksos heller. Blir bare for teit med en 520i som både ser og låter som en M5. Ny fanger holder. Dessuten låter den ganske bra på litt høyt turtall fra før Endret 24. mars 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Alle vet jo grunnen til at pakistanerne har mange m-klistremerker på 316 sin. Det er jo allmenn kunnskap at du får 20hk mer for vært klistremerke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den shark anntenna syns jeg du burde droppe, passer absolutt ikke inn. Skal du gjøre værre kjøper du en med blått lys i også. Blir jo like stygt som spylerdyser som lyser blått. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Den shark anntenna syns jeg du burde droppe, passer absolutt ikke inn. Skal du gjøre værre kjøper du en med blått lys i også. Blir jo like stygt som spylerdyser som lyser blått. Jaja, for se. Synes den passer ganske godt sammen med bakrutesenk. Kostet meg ikke mer en 40kr, så er ikke akkurat noen investering Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den shark anntenna syns jeg du burde droppe, passer absolutt ikke inn. Skal du gjøre værre kjøper du en med blått lys i også. Blir jo like stygt som spylerdyser som lyser blått. Jaja, for se. Synes den passer ganske godt sammen med bakrutesenk. Kostet meg ikke mer en 40kr, så er ikke akkurat noen investering Hvor kjøpte du delene egentlig? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Den shark anntenna syns jeg du burde droppe, passer absolutt ikke inn. Skal du gjøre værre kjøper du en med blått lys i også. Blir jo like stygt som spylerdyser som lyser blått. Jaja, for se. Synes den passer ganske godt sammen med bakrutesenk. Kostet meg ikke mer en 40kr, så er ikke akkurat noen investering Hvor kjøpte du delene egentlig? Kjøpt alt utenom bilpleieproduktene på eBay Har oppdatert førstepost med priser. Fant forøvrig ut at jeg skal innstallere LED-lyspærer (Og relè for blink), samt xenon interiørlys. Synes xenon interiørlys ser kjempesnasent ut! Noen som forresten vet om det er samme relèet som styrer alle 3 blinklysene (Fremre, side og bak)? Vil ha LED-blink på side og bak, men synes det ser litt jalla ut i hovedlykta. Endret 25. mars 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 PÅ min 3serie er det et rele som styrer alle blinklysene, begge sider. Er ikke vansklig å finne ut av det da. Sett på blinklyset, finn sikringsboksen og se etter/kjenn etter det relet som klikker/slår inn. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Har fått gjort litt i det siste. Har montert ny grill, sportsluftfilter og M5-lippa. Glemte selvfølgelig etterbilde av bare sort grill, men får laste det opp senere. M5-lippa. Synes den ble riktig så sexy Driver og monterer sportsluftfilteret As We Speak. Er ikke helt ferdig, siden jeg må tilpasse røret som går til luftmassemåleren litt. Kommer bilder så fort det er ferdig Ellers har jeg mottatt instrumentpanelringene. Dessverre mottok jeg feil farge, jeg skulle ha titan, men fikk sølv. Men selgeren skulle sende meg titanringene til helga Ellers har jeg gått til innkjøp av litt ymse. Xenon-interiørlys, M5-speil, M-pedalsett (UTEN ///m-logoen!! ), M5-speil og ett par til med lykter (Har 2 par nå. De var så billige at jeg slengte dem med. Si i fra om du er interessert i å kjøpe ett par! ), Med antidugglass, elektrisk varme, Auto-fold, elektrisk styring og memory Endret 6. april 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor mye ga du for speilene, og fra hvor? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Hvor mye ga du for speilene, og fra hvor? Ga ca. 850kr fra http://www.ddmtuning.com/. Som forøvrig har veldig mye bra, og billig! Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Pent Zevs. Eneste jeg syns var litt kjipt var at skiltet ditt ikke fylte ut hele skiltplata. Så litt...retard ut egentlig. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hehe, jepp. Nettopp derfor dette står i førsteposten : Nytt nummerskilt + plate Jeg kommer til å kjøpe bimmers.no skiltplate, men hvor får jeg tak i EU-skilt egentlig? Biltilsynet? Og en ting til: Hvordan fjerner jeg 520i emblemene bak? Er de skrudd i karosseriet, limt eller festet med supersterk dobbeltsidig tape? Så på et annet forum en som brukte Label Off og fiskesen for å fjerne emblemene på en Honda, er det samme patent her? Noen som vet? Endret 2. april 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Si fra om passformen og kvalitet på speilene, da. :--) Emblemene er vel bare limt fast, så standard prosedyre skulle fungere bra. Endret 2. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Si fra om passformen og kvalitet på speilene, da. :--) Emblemene er vel bare limt fast, så standard prosedyre skulle fungere bra. og det vil si? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Si fra om passformen og kvalitet på speilene, da. :--) Emblemene er vel bare limt fast, så standard prosedyre skulle fungere bra. og det vil si? De sitter bare limt. Det du gjør er å varme dem godt- men ikke for mye. SÅ bruker du en plastkile til å lirke den forsiktig av. Kommer til å sitte litt lim igjen. Da bruker du et såkalt ''viskelær'' på en drill- og vips så er alt borte. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 En hårføner og litt fiskesnøre fungerer utmerket også. Varm forsiktig opp rundt emblemene og "sag" deg igjennom med fiskesnøret. Polér vekk limrestene. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Flott, da prøver jeg det til helga Mottok forresten det ene lyktesettet i dag. Venter litt med å montere dem til jeg mottar det andre, slik at jeg får sett forskjellene Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Da har jeg fått gjort litt i dag også. Kjedet meg, så jeg prøvemonterte lyktene. Synes de var rimelig smooth. Sinnsyk forbedring av utseende er det i allefall. Sportsluftfilter er også montert. Fikk også fjernet 520i emblemet bak. Henger fortsatt litt lim igjen, men skal låne med meg litt Label Off på jobben som sikkert fjerner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå