Malmern Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei, har et litt merkelig problem på xbox 360'en min, for ca. 3-4 mnd siden begynte den å få framerateproblemer på en del spill, bla Oblivion (Ikke noe nytt med andre ord ) og på GHIII i det siste. Problemet ble imidlertidlig løst da kameraten min lånte 360'en i en mnd, han kjørte den på HD-skjermen sin i 2 uker uten noen form for framerateproblemer, men så begynte den igjen da MEN, da jeg fikk den tilbake for et par dager sia, og kjørte den i vanlig tv-modus igjen, var framerateproblemet borte igjen! Noen som skjønner seg på dette? Ikke veldig farlig å få vite det, Skal uansett sende den til M$ service snart. Btw, trenger jeg kvitteringa for å sende den på service? Mvh. Marius Malmstrøm Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du trenger ikke kvitering, serialnummert forteller alt:P Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Takker for svar Ingen som har noen anelse om hva som gjør at den varierer med framerateproblemene? Lenke til kommentar
PinkyDaSlayer Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Kan hende det er overfragmentering. Prøv å holde A inne når spiller starter opp, da reseter du HD cachen. (start spillet, hold A inne til du ser Bethesda logoen). Du vil da oppleve litt lengre loading tider til å begynne med (går for over), men er det fragmentering som er problemet bør frameraten bli normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå