Gå til innhold

Conan The Barbarian (2009)

Dragen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det bildet er ikke orginal, for da er jeg skuffet.

Etter det jeg forstod skulle de ta avstand fra den Arnold versionen av Conan og heller fokusere på orginal bøkene. Den skulle være mørkere, og mer trofast. Ingen over muskulert bulk av en Conan med andre ord...

Men men, ja jeg gleder meg stort.

Lenke til kommentar
Håper det bildet er ikke orginal, for da er jeg skuffet.

Etter det jeg forstod skulle de ta avstand fra den Arnold versionen av Conan og heller fokusere på orginal bøkene. Den skulle være mørkere, og mer trofast. Ingen over muskulert bulk av en Conan med andre ord...

Men men, ja jeg gleder meg stort.

Det jeg har lest av Conan, så har han alltid hatt store muskler. Dessuten så vil ikke en normalt sterk mann klare å svinge rundt ett stort broadsword.

Har det noe med Age of Conan spillet som slipper i närmeste fremtid?

Tviler sterkt.

Lenke til kommentar

Hva skal vi med en ny en når vi allerede en såpass god film fra før?

:cool:

Hvis dere ikke gidder å se filmen, her er replikkene;

- Conan, what is best in life?

- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

Lenke til kommentar
Det jeg har lest av Conan, så har han alltid hatt store muskler. Dessuten så vil ikke en normalt sterk mann klare å svinge rundt ett stort broadsword.

Jo, men ikke en overbolet muskelbunt. Han var jo en tyv. Er litt vanskelig for en tyv å snike seg i mørket og inn og ut av bygg som en stor ape. Han var heller noe muskeløs.

Dessuten de anabole folka du ser i film som spiller i filmer fra den epoken ikke mulig grunnet de hadde ikke mat overalt og helsestudio.

Jeg for en er sykt lei av den fremstillingen.

Dessuten var han meget våpen dyktige, og brukte ikke bare 2H broadsword, men det hendte dersom en fallen hadde den og han plukket den opp. Vært mangen år siden jeg leste boken, men han brukte som regel vanlig sverd og daggers. Husker ikke 100%, men jeg synes å huske det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ah :D Glede seg til Conanfilmen kommer ut.. Dersom den svarer til forventningene vel og merke..

Likte godt den første Conan the Barbarian filmen med Arnold i spissen også jeg ^^,

Lenke til kommentar

Jo, men ikke en overbolet muskelbunt. Han var jo en tyv. Er litt vanskelig for en tyv å snike seg i mørket og inn og ut av bygg som en stor ape. Han var heller noe muskeløs.

Dessuten de anabole folka du ser i film som spiller i filmer fra den epoken ikke mulig grunnet de hadde ikke mat overalt og helsestudio.

Jeg for en er sykt lei av den fremstillingen.

Dessuten var han meget våpen dyktige, og brukte ikke bare 2H broadsword, men det hendte dersom en fallen hadde den og han plukket den opp. Vært mangen år siden jeg leste boken, men han brukte som regel vanlig sverd og daggers. Husker ikke 100%, men jeg synes å huske det sånn.

Conan er kanskje ikke en overbolet muskelbunt, men nonetheless han er en sykt stor kar med svære muskler. Det ideelle ville ha vært å få tak i en flink skuespiller som er på størrelse med John Cena f.eks.

Lenke til kommentar

Vel ifølge Firstshowing.com så skal den være mer trofast til den orginale Conan enn de Arnold filmene.

Det var herligt å få det bekreftet.

Men det virker som om alle ser på Conan som den "Arnold" versionen.

Men men, selv så liker jeg den mer Aragorn (LOTR)stilen for en rogue enn Arnolds. Og Conan tegneserien har hatt denne versionen mangen ganger. Dersom mangen av dere leser tegneserien så mulig dere husker dem. Mye mer mørkere enn de andre.

Det er jo en smaks sak. Blir spennende å se hvordan det vil bli.

Nå er jo ressisør Robert Rodriguez beryktet å være skrevet opp å filme den, hans vold og visuele still vil sikkert være mer den stilen jeg håper den blir.

Vi har ikke noe annet valg enn å vente og se.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hvis vi skal følge trofaste kilder, så regner jeg med at det vil være rimelig å inkludere tegneseriene, i så fall som jeg sa tidligere: Conan er svær. Bare bla opp en comic og se selv. :)

Hugo Mortensen og Hugh Jackman har ikke et sjangs i helvette å spille en troverdig Conan, med mindre dem skal legge på seg muskler som tilsvarer 20 - 30 kilo hvertfall.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar

Dette blir gøy. Håper jeg da..

Jeg selv har lest en del av tegneseriene og jeg har sett mange vinklinger av han, jeg liker muskelversjonen selv om tyven er bra den og men jeg har alltid forstått det slik at tyveversjonen er bare en yngre Conan og at han blir mer som muskelbunten når han blir litt eldre.

Dette viker så klart litt vekk fra filmen hvor han går rundt og rundt i "The Wheel of Pain" fra han er liten til stor. Alikevel har jeg ikke noe i mot forskjellige variasjoner da jeg ble vant til det med tegneseriene.

Jeg har den første filmen på special edition og den er kjempebra synes jeg. En av de bedre fantasy filmene som er med unntak av LOTR trilogien.

Man kan også spørre seg hvordan de skulle gjort det den gangen de lagde den første filmen og ha en yngre tyvtype Conan og så en eldre muskeltype Conan. Da ble det nok lettere med bare den siste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"De gamle filmene er dritbra"

#1....ja så absolutt , #2 var temmelig medioker :(

"Dette viker så klart litt vekk fra filmen"

Hollywood er jo kjent for å ta seg friheter (f.eks Batman '89 , Helter fra Telemark , div Bondfilmer....YOLT filmen har jo ingenting med boka å gjøre....)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...