Heart Break Kid Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 er ikke lvl 59 og 60 på samme bg da..så hvorfor ikke twinke en lvl 60?? rett meg hvis jeg tar feil... AV er 51-60. De andre er vel 50-59 Nå skal jeg ikke si dette for sikkert, men har ikke lvl 60 playere sin egen av? Nei. Lenke til kommentar
tolaasen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Får shamaner bearform, cyclone og instant fear cast? :O Edit: Spørsmålet var ikke seriøst, var heller ironiskt. Ingen vits i å legge inn slike patetiske svar -.- Endret 19. mars 2008 av Jaqu711 Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Vær så snill, slutt å troll. Shamaner på lvl 59, som enhancement, er sterke uansett. Shamanistic rage på 2 min cooldown, sammen med Mental Agility og Unleashed Rage burde rive ganske så hardt. Toughness blir jo og endret, til det bedre tror jeg. Tenker litt på specc nuh. Hvordan ser denne speccen ut? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Får shamaner bearform, cyclone og instant fear cast? :O Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Får shamaner bearform, cyclone og instant fear cast? :O Epic Win. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Får shamaner bearform, cyclone og instant fear cast? :O Epic Win. Jeg mente det ikke sånn. Men på måten det ble skrevet på virket det som om det var det de mente. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Får shamaner bearform, cyclone og instant fear cast? :O Epic Win. Hvem vinner hva? Har det vært en konkurranse her? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Får shamaner bearform, cyclone og instant fear cast? :O Epic Win. Hvem vinner hva? Har det vært en konkurranse her? Vinner 10 internets. YOU ARE TOO LATE, /SHOO! Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shamener blir jo buffet sykt i neste patch..får instant fear og greier..fett .. Ikke glem bearform og cyclone. Får shamaner bearform, cyclone og instant fear cast? :O Epic Win. Hvem vinner hva? Har det vært en konkurranse her? Vinner 10 internets. YOU ARE TOO LATE, /SHOO! Hvordan kan man vinne 10 internet? Internet er jo én stor greie, og det er et nettverk av PC-er omkring i hele verden, og jeg lurer fryktelig på hvordan man kan vinne dette nettverket, og da spesielt på hvordan man kan vinne hele ti stykker av det? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kombat Kaare du er så kjedelig. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kombat-Kaare; Ikke tenk noe på det, du kommer aldri til å vinne no internets uansett Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kombat-Kaare; Ikke tenk noe på det, du kommer aldri til å vinne no internets uansett Passer meg helt fint, jeg vil ikke være et nerdeforbilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Tviler du blir det også :) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Må si at dette var en spennedne blogg gitt. Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Må si at dette var en spennedne blogg gitt. Mhm, kan vel di det blir en informativ blogg istedenfor en underholdene blogg Lenke til kommentar
tolaasen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 denne bloggen minner meg om påskeferien; Vill, sexy og iskald som winterspring :O ...grrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå