storken Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hei Siden jeg nå er passe lei av 70 vil jeg prøve noe annet, derfor har jeg bestemt meg for å twinke en shaman i 59 bracketen. Jeg vil specce enhancement siden bursten er sinnsyk, gleder meg til å gå rett igjennom cloth classer :!: Så var det gear da, hvilke stats bør jeg prioritere? Agi, stam, ap, str, int, spi - i den rekkefølgen? Jeg har satt opp gear i den rekkefølgen der øverst er det jeg tror er best og motsatt for nederst. Main Hand hvordan er det med windfury og speed på våpen? Var det ikke 2,7 som var ideelt? Ironfoe Persuader hvordan er det med windfury og speed på våpen? Var det ikke 2,7 som var ideelt? Off Hand Jagged Broadaxe Knight's War Axe Shield Adamantine Kite Shield Dreadguard's Protector Wall of the Dead Telaari shield Head Legionnaire's studded Helm Blackwood Helm Neck Vision of Voodress Enforcer's Chain Finely Wrought Chain Shoulders Netherstalker Mantle Chest Bonechewer Berserker's Vest Jerkin of the Untamed Spirit Darkstorm Tunic Wrist Netherstalker Bracer Noen andre gode forslag? Hands Handguards of Precision Waist Hearty Cenarion Cincture Feet Sure-step Boots Om du er ekstremt oppmerksom merket du kanskje en ting her nå, denne itemen kommer fra samme quest som handsene som jeg har planlagt å bruke. Jeg kommer til å prøve en taktikk som går ut på å først velge meg handsene, for så å snakke med GM og si at jeg tok feil og egentlig ville ha bootsene. Det funket på druiden min. Legs Battle scarred leggings Scaled Legs of Ruination Finger Myrmidon's Signet Legionnaire's Band Band of the Ogre King Band of Natural Fire Trinkets Bladefist's Breadth Zandalarian Hero Medallion Talisman of Ascendance (Får jeg tak i denne? Og hvordan fungerer den egentlig?) Enchants Har ikke satt meg så mye inn i det enda, men tipper Executioner på MH (vil jo funke kjempebra på lavlevel, da det er mindre armor å redusere) og Moongoose på OH. Ellers det beste av det beste på resten. Jeg kommer til å snevre inn listen ved hjelp av kommentarer fra dere. Bør jeg gå for maximum punch (dvs masse agi, str, ap o.l) eller mer survival (dvs mer fokus på stamina, int og spi) /diskuter! Nå med Blogg! Søndag 15.3 Bestemmer meg for å ta lvl 19 twinken min videre. Spiller den opp fra lvl 19 til 21 på kvelden. Mandag 16.3 Ikkeno WoW-spilling idag, formaterte pcen for å ha den klar til TG. Tirsdag 17.3 Lvl 21-29, ble overraskende nok ikke ganka èn gang! Tarren Mill var den farligste plassen før, men heldigvis ikke nå lengre. Kanskje gankerne er på påskeferie? Onsdag 18.3 Komme seg til TG, var en prestasjon i seg selv det Lvl 29 - 30 Torsdag 19.3 Lvl 30 - 37, windfury er digg ^^, TG pågår for fullt Fredag 20.3 Lvl 37 - 42, Endelig Dual Wield!! Har og fått endel boosts i SM av en kamerat, slik ser Kålhue ut nå; To Be Continued... Endret 22. mars 2008 av storken Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 2.6 speed er ideelt, ikke 2,7. Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 2.6 speed er ideelt, ikke 2,7. Hvordan blir det med Ironfoe da? den er 2,4. Proccen på den er uansett syk, 2 hits mer, og det kan procce på sin egen procc. Kan Ironfoe proccen utløse windfury? Jeg tror den kan det siden det ble endel endringer i 2.3 slik at windfury kunne procce på mer, eller tuller jeg nå? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er vel fremdeles en skjult 3-sekunders CD på windfury, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Skyndt deg å level engineering så du kan lage deg Deathblow X11 Goggles. Dette sinnsyke itemet kan man ha på level 59, og alle som har planer om å twinke bør skaffe dem seg nå. Når 2.4 kommer er det slutt på denne hærligheten. Da må man være level 62 før dem kan brukes. Edit: Foresten det er masse Outland items "Of the Bandit" som dropper i Hellfire som er mye mye bedre enn det du har satt opp. Sjekk ut AH. Endret 17. mars 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Skyndt deg å level engineering så du kan lage deg Deathblow X11 Goggles. Dette sinnsyke itemet kan man ha på level 59, og alle som har planer om å twinke bør skaffe dem seg nå. Når 2.4 kommer er det slutt på denne hærligheten.Da må man være level 62 før dem kan brukes. Edit: Foresten det er masse Outland items "Of the Bandit" som dropper i Hellfire som er mye mye bedre enn det du har satt opp. Sjekk ut AH. Tuuusen takk! Skal skaffe den headen så fort som mulig! Edit: Hvor høy lvl må man være for å ha 350 engineering? Endret 17. mars 2008 av storken Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det holder med level 50. Da kan alle professions trenes til master skill. Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Det holder med level 50. Da kan alle professions trenes til master skill. Ok, krysse fingrene for at 2.4 ikke kommer denne onsdagen (noe den mest sannsynelig ikke gjør). Ett problem dog, hvordan får man tak i nether til den? Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tror du kan glemme den da hehe. Nether blir BoE i 2.4, men da blir headen level 62 Kan jo selvfølgelig grinde rep for honored så du kan komme inn i heroics, er ikke sikker på om det er no level req for det, men blir litt vanskelig å grinde rep og ikke dinge. Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Tror du kan glemme den da hehe. Nether blir BoE i 2.4, men da blir headen level 62 Kan jo selvfølgelig grinde rep for honored så du kan komme inn i heroics, er ikke sikker på om det er no level req for det, men blir litt vanskelig å grinde rep og ikke dinge. Jeg må gjøre noen oppdrag, så tror det går relativt lett å bli honored. Men det er vel lvl 70 grense på heroics Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Huff da glem alt det jeg har sakt. Dreit meg ut her gitt man kan ikke få tak i Nether på så lavt level. Det er vel derfor Blizzard har forandret det i 2.4 siden dem blir boe. Dem herkan du gå for isteden. Rimelige bra dem også Edit: Tror den nedre grensen på heroic er 68 uten at jeg skal si det for sikkert. Har tatt SV heroic på 69. Endret 17. mars 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Armory - Azywarrior Han her har den på level 59, kikka litt rundt og en nether har visst en liten sjangse for å droppe i instances på normal også. Så det er mulig, men er vel bedre å gå for en eller annen quest reward tidlig i Hellfire, viss det er noe Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du har rett i det. For å få til det han der har gjort krever det virkelige gode venner. Han må jo ha hatt et team som har cleanet alt av trash for så å joine for bossene, som kan droppe nether eller noe annet. Veldig imponerende at han har dem. Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Du har rett i det.For å få til det han der har gjort krever det virkelige gode venner. Han må jo ha hatt et team som har cleanet alt av trash for så å joine for bossene, som kan droppe nether eller noe annet. Veldig imponerende at han har dem. Jeg har et team som kan cleane alt av trash for meg, men hvor dropper primal nether? Shamanen min, Kålhue, er fortiden lvl 26 ^^ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 de har en liten sjanse til og droppe av siste bossene i lvl 70 instancer slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 de har en liten sjanse til og droppe av siste bossene i lvl 70 instancer slik jeg har forstått det. Men kan jeg gå inn der? som lvl 58? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har hørt level 55 er minimum på enkelte Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 er ikke lvl 59 og 60 på samme bg da..så hvorfor ikke twinke en lvl 60?? rett meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 er ikke lvl 59 og 60 på samme bg da..så hvorfor ikke twinke en lvl 60?? rett meg hvis jeg tar feil... AV er 51-60. De andre er vel 50-59 Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 er ikke lvl 59 og 60 på samme bg da..så hvorfor ikke twinke en lvl 60?? rett meg hvis jeg tar feil... AV er 51-60. De andre er vel 50-59 Nå skal jeg ikke si dette for sikkert, men har ikke lvl 60 playere sin egen av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå