runerask Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har noen en godt tips? Jeg er forholdsvis lite erfaren på videoredigering, men nokså god erfaring på data generellt På forhånd takk Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hva med Windows Movie Maker ? greit for nybegynnere : ) Lenke til kommentar
runerask Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Hva med Windows Movie Maker ? greit for nybegynnere : ) Jo, jeg bruker den flittig. Men nå vil jeg redigere litt på selve snuttene. Movie maker er bare det å sette sammen snutter til en hel film. Vil retusje og klippe lengden...hehe Men takk for svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du kan dele opp (Ctrl + L) og trimme klipp (dra inn enden) med Moviemaker. Nøyaktig kva du meiner med retusjering veit eg ikkje, men det er nokre effektar under Verktøy --> Effekter. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Siden det skal være gratis, er jo utvalget litt smalt. En demo av for eksempel Sony Vegas er jo ganske grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå