straightchip Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Kan man spille feks. Mario Sunshine som er beregnet på gamecube på PC-en? Endret 16. mars 2008 av straightchip Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Rett meg hvis jeg har feil, men jeg mener at informasjon og hjelp vedrørende piratkopiering ikke er lovlig på forumet. Dessuten tror jeg ikke det finnes noen fungerende gamecube-emulatorer enda. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det finnes Gamecube emulatorer som gjør at du kan spille gamecube spill på PC. Kan ikke si noe mer, da diskusjon om ting som kan føre til piratkopiering ikke er tillatt på forumet. Tror man har kommet fram til at det er lov med emulatorer så lenge man spiller spill man allerede har kjøpt og eier. Lenke til kommentar
joachim76 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det finnes Gamecube emulatorer som gjør at du kan spille gamecube spill på PC.Kan ikke si noe mer, da diskusjon om ting som kan føre til piratkopiering ikke er tillatt på forumet. Tror man har kommet fram til at det er lov med emulatorer så lenge man spiller spill man allerede har kjøpt og eier. det har du rett i, man kan spille emulerte spill man selv eier, sjekk et hvilket som helst mame-forum :=), så det skulle vel være tillatt å diskutere emulering? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Emulering er lovlig, ja. Men jeg skjønner at mange er skeptiske, siden de fleste som bruker konsoll-emulatorer bruker de til å kjøre ulovlige spill med. du kan spille feks. Mario Sunshine på PC-en din, da det finnes Gamecude emulatorer på nettet. På emulator-zone.com finner du en del. Men du vil nok ikke ha så stor glede av det, da det ikke er noen GC-emulatorer som kjører på full fart. Endret 22. mars 2008 av Hanky_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå