mxole Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei Har Antec Nine Hundred, så syns jeg viftene bråker så mye. Går det å skru ned viftene på noen måte ? Takker for svar Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 En viftestyring vil vel gjøre susen. (Eller minke susen :!: ) Lenke til kommentar
3dme Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis du ser på kablene som går fra viften til hovedkortet så vil du finne en liten bryter. Der kan du stille hastigheten mellom lavt-middels-høyt. http://www.cooltechpc.com/ctpc/images/antec_tricool.jpg <- det er den lille hvite boksen du ser på bildet (bryteren var svart i mitt antec nine hundred) Lenke til kommentar
mxole Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Okei Men det er ikke noe programmer som jeg kan justere dette med ? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Disse har ikke 3-pin, så du må bruke overgang hvis du skal koble den til en viftestyring/hovedkortet for å justere med software, men det er ikke det beste valget. Ta heller bare å åpne opp kabinettet, og velg det laveste hakket på alle viftene, så blir den stille, og samtidig kjøler den godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå