Flimzes Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvordan er: Vekt Oppløsning Original kvittering Batteri Lenke til kommentar
svennand Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Hvordan er:Vekt Oppløsning Original kvittering Batteri vekten er vel 2,5kg om jeg ikke husker feil fra surfingen min oppløsning er relativ lav 1024x768, men fikk prøve den i sted og oppløsningen holder egentlig. original kvittering er ikke godt å si, får heller ikke med embalasje o.l pga han ikke tok med seg det på TG Batteriet skal være veldig bra på denne modellen. ps. laptopen er i teknisk veldig god stand, brukt i 3mnd, var å kjente på den, virket bra Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvordan er:Vekt Oppløsning Original kvittering Batteri vekten er vel 2,5kg om jeg ikke husker feil fra surfingen min oppløsning er relativ lav 1024x768, men fikk prøve den i sted og oppløsningen holder egentlig. original kvittering er ikke godt å si, får heller ikke med embalasje o.l pga han ikke tok med seg det på TG Batteriet skal være veldig bra på denne modellen. ps. laptopen er i teknisk veldig god stand, brukt i 3mnd, var å kjente på den, virket bra Batteriet på R61i er 3-3.5timer. Oppløsningen er 1280*800. Du får original kvittering (5 års reklamasjon). Vekt er 2.6kg Lokket på T60 er bedre, da det er "gummiaktig". R61i har vanlig plastikklokk. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Hvordan er:Vekt Oppløsning Original kvittering Batteri vekten er vel 2,5kg om jeg ikke husker feil fra surfingen min oppløsning er relativ lav 1024x768, men fikk prøve den i sted og oppløsningen holder egentlig. original kvittering er ikke godt å si, får heller ikke med embalasje o.l pga han ikke tok med seg det på TG Batteriet skal være veldig bra på denne modellen. ps. laptopen er i teknisk veldig god stand, brukt i 3mnd, var å kjente på den, virket bra Batteriet på R61i er 3-3.5timer. Oppløsningen er 1280*800. Du får original kvittering (5 års reklamasjon). Vekt er 2.6kg Lokket på T60 er bedre, da det er "gummiaktig". R61i har vanlig plastikklokk. R61 serien har vel ikke sånn forsterket chassis som T60/61 serien har? det er vel egentlig mitt store ankepunkt. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Jo det har de. hehe fakkern ditta ble vanskelig R serien deira er jo ikke langt unna den prisen jeg har pruta til, og da får man ny Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jo det har de. hehe fakkern ditta ble vanskelig R serien deira er jo ikke langt unna den prisen jeg har pruta til, og da får man ny 60-serien til lenovo er ikke den beste de har laget, har hørt mye negativt om den. Forskjellen mellom R og T nå for tiden: T's fordeler: 5mm tynnere, T**p er opp til 10mm tynnere Noen 100gram lettere Magnesiumsrammer i hele kabinettet med titanforsterkninger på de mest utsatte stedene. Alle T har "gummiert" lokk, de billigste R har ikke det. R's fordeler Billige Magnesiumsrammer i hele kabinettet Skiller veldig lite mellom t og r i motsetning til hvordan det var før i tiden. Endret 21. mars 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
svennand Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Jo det har de. hehe fakkern ditta ble vanskelig R serien deira er jo ikke langt unna den prisen jeg har pruta til, og da får man ny 60-serien til lenovo er ikke den beste de har laget, har hørt mye negativt om den. Forskjellen mellom R og T nå for tiden: T's fordeler: 5mm tynnere, T**p er opp til 10mm tynnere Noen 100gram lettere Magnesiumsrammer i hele kabinettet med titanforsterkninger på de mest utsatte stedene. Alle T har "gummiert" lokk, de billigste R har ikke det. R's fordeler Billige Magnesiumsrammer i hele kabinettet Skiller veldig lite mellom t og r i motsetning til hvordan det var før i tiden. takker veldig for bra hjelp. Avlyste kjøpet med han fyren. kommer til å kjøpe R61 istede=) takker Lenke til kommentar
svennand Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 hmm sitter å prøver å velge ut en Lenovo R61 nå, noen som vet hvordan man skiller de modellene med widescreen og de med vanlig 4:3??? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 hmm sitter å prøver å velge ut en Lenovo R61 nå,noen som vet hvordan man skiller de modellene med widescreen og de med vanlig 4:3??? Alle R61 14" er widescreen Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 hmm sitter å prøver å velge ut en Lenovo R61 nå,noen som vet hvordan man skiller de modellene med widescreen og de med vanlig 4:3??? Alle R61 14" er widescreen endte opp med denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339775 ThinkPad R61i 15.4" WXGA,Core 2 Duo T5250,1 GB,120GB,DVD±RW,WLAN/BT,XPP Regner med WXGA vil si Wide XGA, altså widescreen?? hvis ikke må noen skrike ut så fort som mulig=) så jeg får avbestilt Bestilte til 1stk 2gb minnebrikke i tillegg. Gler meg til å få testet denne, tilbakemlding kommer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) hmm sitter å prøver å velge ut en Lenovo R61 nå,noen som vet hvordan man skiller de modellene med widescreen og de med vanlig 4:3??? Alle R61 14" er widescreen endte opp med denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339775 ThinkPad R61i 15.4" WXGA,Core 2 Duo T5250,1 GB,120GB,DVD±RW,WLAN/BT,XPP Regner med WXGA vil si Wide XGA, altså widescreen?? hvis ikke må noen skrike ut så fort som mulig=) så jeg får avbestilt Bestilte til 1stk 2gb minnebrikke i tillegg. Gler meg til å få testet denne, tilbakemlding kommer WXGA=Wide eXtended Graphics Array=1280*800=widescreen =faktoriser tallene til det laveste du kommer og du vil få 8:5, eller 16:10, som er widescreen R61i har ikke det "gummierte" lokket Endret 26. mars 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 hmm sitter å prøver å velge ut en Lenovo R61 nå,noen som vet hvordan man skiller de modellene med widescreen og de med vanlig 4:3??? Alle R61 14" er widescreen endte opp med denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339775 ThinkPad R61i 15.4" WXGA,Core 2 Duo T5250,1 GB,120GB,DVD±RW,WLAN/BT,XPP Regner med WXGA vil si Wide XGA, altså widescreen?? hvis ikke må noen skrike ut så fort som mulig=) så jeg får avbestilt Bestilte til 1stk 2gb minnebrikke i tillegg. Gler meg til å få testet denne, tilbakemlding kommer WXGA=Wide eXtended Graphics Array=1280*800=widescreen =faktoriser tallene til det laveste du kommer og du vil få 8:5, eller 16:10, som er widescreen R61i har ikke det "gummierte" lokket Men var så veldig mye dyrere for T61 serien, slik jeg forstod er ikke det så store forskjeller på R61 og T61 som det var på gamle T60 serien. Har det gummierte lokket mye å si da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bare om du er vandt til å ha det, eller liker følelsen av det. (Ja, jeg er rar ) Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Bare om du er vandt til å ha det, eller liker følelsen av det. (Ja, jeg er rar ) Hehe skjønner hva du mener, hmmmz surfet litt rundt: her er sitat fra ett forum. ser at slike replikker går igjen: http://forum.thinkpads.com/viewtopic.php?t...868642510c241a7 The top cover finish or the R61 is identical to the T61 - rubberized matte black! So is the rest of the machine. Kan det være at den faktisk har samme finishen som T61, har kjent på den finishen og likte den selv.. Ser at det 15,4" R61i har sånn plastfinish, er det dette som er forskjellen på R61 og R61i? Blir så forvirra... Endret 26. mars 2008 av svennand Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Bare om du er vandt til å ha det, eller liker følelsen av det. (Ja, jeg er rar ) Hehe skjønner hva du mener, hmmmz surfet litt rundt: her er sitat fra ett forum. ser at slike replikker går igjen: http://forum.thinkpads.com/viewtopic.php?t...868642510c241a7 The top cover finish or the R61 is identical to the T61 - rubberized matte black! So is the rest of the machine. Kan det være at den faktisk har samme finishen som T61, har kjent på den finishen og likte den selv.. Ser at det 15,4" R61i har sånn plastfinish, er det dette som er forskjellen på R61 og R61i? Blir så forvirra... slik jeg har forstått det har 14,1" modellen så å si identiske spec som T serien, altså samme titanbeskyttelsen som T serien i LCD lokket, samme matte finishen. 15,4" modellen derimot, har 6cells batteri kontra 14,1" 4cells 14,1" pcen koster 1000kr mer, dog får man en 1,8Ghz core2duo prosessor kontra 15,4" sin 1,5Ghz core2duo Dette ble veldig vanskelig.... hva skal man gå for liksom=P Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 R61 er litt tykkere enn T61, og mangler titanbeskyttelsen. Ellers så har begge denne "honeycomb" metallstrukturen i skjermen. T61 er gjerne litt høyere specet også. R61i skiller seg fra R61 med mangelen på matt finish. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 R61 er litt tykkere enn T61, og mangler titanbeskyttelsen. Ellers så har begge denne "honeycomb" metallstrukturen i skjermen. T61 er gjerne litt høyere specet også. R61i skiller seg fra R61 med mangelen på matt finish. ok, dvs at R61 har sånn "gummi" finish? I så tilfelle tror jeg at jeg bare lar bestillinga ligge. Lenge leve 14dagers returrett=) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 R61 er litt tykkere enn T61, og mangler titanbeskyttelsen. Ellers så har begge denne "honeycomb" metallstrukturen i skjermen. T61 er gjerne litt høyere specet også. R61i skiller seg fra R61 med mangelen på matt finish. ok, dvs at R61 har sånn "gummi" finish? I så tilfelle tror jeg at jeg bare lar bestillinga ligge. Lenge leve 14dagers returrett=) R61 er gummi ja, tror det gjelder 15.4" også... Sjekker det opp for deg as-we-speak. 14.1" R61 kan jeg garantere deg at har gummi-finish. Om du vil så kan du få min med 2*1gb for 7200kr Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 R61 er litt tykkere enn T61, og mangler titanbeskyttelsen. Ellers så har begge denne "honeycomb" metallstrukturen i skjermen. T61 er gjerne litt høyere specet også. R61i skiller seg fra R61 med mangelen på matt finish. ok, dvs at R61 har sånn "gummi" finish? I så tilfelle tror jeg at jeg bare lar bestillinga ligge. Lenge leve 14dagers returrett=) R61 er gummi ja, tror det gjelder 15.4" også... Sjekker det opp for deg as-we-speak. 14.1" R61 kan jeg garantere deg at har gummi-finish. Om du vil så kan du få min med 2*1gb for 7200kr hehe. og du vil selge hvorfor? Plystre bakom prisen er ett dårlig tegn=) Vært flott om du hadde sjekka opp det med 15,4" en ja. hadde aldri trodd at det skulle bli dyrere å gå ned i skjermstørrelse=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå