tændis Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Sitter fast i kalinatek bygningen, skal disarme en bombe som skal være ved noen gasrør, men jeg klarer ikke å finne bomben ...Hvor er den!!?? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 bomben er på arkiv rommet, du må snike deg forbi mange wallmines. Slik splintercell er laget så har du ikke noe særlig valg om hvor du skal gå, du har somregel en vei som er mulig å gå (andre dører er blokkert og slikt) Du skal gå gjennom et par kontorer og ut i en gang, i enden av gangen er det en dør med et panel på siden, der må du trykke inn koden og gå inn. bomben står på gassrørene i andre enden av rommet, så enkleste veien er å klatre over arkivskapet og ned på andre siden. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 usaklighet delux ja personlig så synes jeg at man med et spill som splinter cell burde unne seg litt tankebry i stedet for å spørre andre om hjelp, men det er nå kun min mening da.... Lenke til kommentar
simmy Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 du har sikkert klart å disarme bomben nå, men det fins en vei til. med en gang du kommer inn i roppet hopper du opp og klatrer deg bortover det røret som går i taket så slipper du å SNIKE deg rundt hver eneste wall-mine. sparer masse tid på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå