godingen00 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hei! Jeg er 180 cm høy og veier rundt 62-63 kg! 15 år! Vil bli en større gutt ;D Har et treningsprogram jeg skal følge fremover nå. (: Er dette et bra program? Kjører "Effektivt benkpressprogram" på tn.no derfor kjører jeg Benkpress siste dagen også. Onsdag: Bryst, triceps Benkpress 5 sett Skrå flyes 2-3 sett Smalbenk 3-4 sett Dips 3 x så mange jeg klarer! (Franskpress 2-3 sett) Torsdag: Rygg, biceps Markløft 5 sett Roing 2-3 sett (romaskin med vekter) Nedtrekk 2-3 sett stående bicepscurls med ez-stang 3 sett Lørdag: Bein, skuldrer/nakke, mage Knebøy/beinpress 5sett Militærpress 5 sett Sidehev 2-3 sett Crunches Benkpress Tilbakemelding på program osv? Endret 19. mars 2008 av godingen00 Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 INGEN SVAR? ;( Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du har fått med baseøvelsene, så det erhvertfall bra. Mange reps hadde du tenkt deg på hvert sett da? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 han spurte meg på Pm og jeg anbefalte han litt mengde trening - dvs rundt 8-10 reps... så hvis han følger det jeg sa så mener han nok 8-10 reps Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Beklager Skal kjøre 5x5 på baseøvelsene. Militærpress, Markløft, Benkpress og Knebøy. Starter lavt på alt og skal øke uke for uke. Resten av "hjelpeøvelsene" skal jeg kjøre 8-10 reps på ja Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 han spurte meg på Pm og jeg anbefalte han litt mengde trening - dvs rundt 8-10 reps... så hvis han følger det jeg sa så mener han nok 8-10 reps Han spurte meg også på PM, tretusenfemhundreganger. Hvorfor vet jeg helt ærlig ikke. Godingen, kan du ikke bare holde deg til tråden din.? Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Joda, men når ingen svarer er det ikke lett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 han spurte meg på Pm og jeg anbefalte han litt mengde trening - dvs rundt 8-10 reps... så hvis han følger det jeg sa så mener han nok 8-10 reps Han spurte meg også på PM, tretusenfemhundreganger. Hvorfor vet jeg helt ærlig ikke. Godingen, kan du ikke bare holde deg til tråden din.? vi får ta det som ett kompliment da Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 han spurte meg på Pm og jeg anbefalte han litt mengde trening - dvs rundt 8-10 reps... så hvis han følger det jeg sa så mener han nok 8-10 reps Han spurte meg også på PM, tretusenfemhundreganger. Hvorfor vet jeg helt ærlig ikke. Godingen, kan du ikke bare holde deg til tråden din.? vi får ta det som ett kompliment da Ja, det bør dere. Derfor jeg spurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå