Gå til innhold

Trenger tilbakemelding på treningsprogram!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 180 cm høy og veier rundt 62-63 kg! :) 15 år! Vil bli en større gutt ;D Har et treningsprogram jeg skal følge fremover nå. (: Er dette et bra program?

Kjører "Effektivt benkpressprogram" på tn.no derfor kjører jeg Benkpress siste dagen også.

Onsdag: Bryst, triceps

Benkpress 5 sett

Skrå flyes 2-3 sett

Smalbenk 3-4 sett

Dips 3 x så mange jeg klarer!

(Franskpress 2-3 sett)

Torsdag: Rygg, biceps

Markløft 5 sett

Roing 2-3 sett (romaskin med vekter)

Nedtrekk 2-3 sett

stående bicepscurls med ez-stang 3 sett

Lørdag: Bein, skuldrer/nakke, mage

Knebøy/beinpress 5sett

Militærpress 5 sett

Sidehev 2-3 sett

Crunches

Benkpress

Tilbakemelding på program osv?

Endret av godingen00
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han spurte meg på Pm og jeg anbefalte han litt mengde trening - dvs rundt 8-10 reps... så hvis han følger det jeg sa så mener han nok 8-10 reps ;)

Han spurte meg også på PM, tretusenfemhundreganger. Hvorfor vet jeg helt ærlig ikke. Godingen, kan du ikke bare holde deg til tråden din.? ;)

Lenke til kommentar
han spurte meg på Pm og jeg anbefalte han litt mengde trening - dvs rundt 8-10 reps... så hvis han følger det jeg sa så mener han nok 8-10 reps ;)

Han spurte meg også på PM, tretusenfemhundreganger. Hvorfor vet jeg helt ærlig ikke. Godingen, kan du ikke bare holde deg til tråden din.? ;)

vi får ta det som ett kompliment da ;)

Lenke til kommentar

vi får ta det som ett kompliment da ;)

Ja, det bør dere. Derfor jeg spurte :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...