Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkorte defekt ?

Anbefalte innlegg

Når han kommer inn i menu i uansett spill så begynner det å blinke i 4-5 sec og så låser det seg!

Skjermkortet har 42 grader idle, tok på ny pasta igår!

Oppsett:

Msi p7n sli platinum

intel e8400

crucial ballistix pc6400 2 gib

7900gto 512mb

ocz stealhxstream 600w

Trenger hjelp om hva som er galt med skjermkortet!?

Endret av hans2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når han kommer inn i menu i uansett spill så begynner det å blinke i 4-5 sec og så låser det seg!

Skjermkortet har 42 grader idle, tok på ny pasta igår!

Trenger hjelp om hva som er galt med skjermkortet!?

Hei

Har du kjørt noen som helst form for benchmarks? Prøv med Futuremark 05 feks. Sjekk hva som skjer og hvilke feedback du får her. Drivere kan være et problem. Hvilket os kjører du? Har du anti aliaser på? Fortell gjerne litt mer detaljert om hva som skjer,hvordan,hvor og di.

Y

Lenke til kommentar

kan kje kjøre noe form for benchmark som har med skjermkortet å gjøre..da låser det seg med engang..

Kjører windows xp!

Foreksempel går innpå wc3 så begynner skjermen å blinke 4-5 sec og så låser det seg i 10 sec eller noe.. så kan jeg trykke crtl+alt+delete for å komme meg ut av spillet.!

Lenke til kommentar

Hvis det er skjermkortet på laptop´en i signaturen din så vil jeg satse på det har tatt kvelden, å flashe med uorginal bios og overklokke skjermkortet på en laptop er ikke alltid det lureste - det kan gå bra ei stund, men med de marginale kjøleløsningene som nødvendigvis er på en laptop så har du ikke mye å gå på, legg til litt støv og dårlig luftsirkulasjon og du har en dyr katastrofe i fanget.

Har du prøvd med helt clean install av Windows forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...