Datasmurfen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er på jakt etter programmer som jeg kan bruke for å hjelpe vennene mine med dataproblemer uten å reise Norge rundt. Har brukt MSN men dette funker ikke heller. Kan noen sende noen linker med informasjon om hvilke programmer jeg bør bruke?? Lenke til kommentar
DIMENOS Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 windows sin rdp er veldig bra og enkel, bare husk å forandre standard port 3389 i regisere og åpne ny port i ruter din. har er det litt info om endel rdp programmer. som sagt finnes mange programmer dameware, vnc,unicenter osv men om du har windows og venne har windows så er rdp installert på windows og ok. INFO Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 er det " tilkobling til externt skrivebord " du mener ? start>tilbehør>tilkobling til externt skrivebord for en del år side fekk jeg selv hjelp på denne måte. lykke til (men programmer vet jeg ikke noe om ) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kan anbefale TeamViewer, det er veldig enkelt å få igang for begge parter, og man trenger ikke installere det, og de sier det skal funke gjennom stengte porter. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Jeg kan varmt anbefale logmein.com til formålet. Lag konto, send dem link til klinten som de installerer (typ dobbeltklikk og "ok", en enkel prosess) og så kan du logge inn hos dem og fjernstyre pc-en deres. Det er browserbasert, og du kan logge inn fra hvor som helst. Eneste ulempen er at trenger en egen brukerkonto på pc-en deres, evt. passordet til deres konto, om jeg ikke husker feil. Endret 16. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå