Gå til innhold

Windows finner ikke iPod

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en iPod nano 1st gen. Jeg plugger den i PC-en, og den begynner å lade, men finnes ikke i windows. Ikke under diskbehandling heller.

Jeg har prøvd å resette den ved "Menu + select". Jeg har prøvd så og si ALT gjennom google.

Jeg har prøvd forskjellige kabler, jeg har prøvd forskjellige maskiner. Jeg får heller ikke opp "Do not disconnect" på iPoden. Ingenting tyder på at den finnes i windows. Den finnes ikke i Winamp, iTunes, eller i min datamaskin.

Den lader jo, så det tyder jo på at den fungerer, men hvorfor finner ikke windows den?

Noen som kan hjelpe meg?

har også prøvd med et partisjoneringsprogram

takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har skiftet USB port. Har jo prøvd forskjellige maskiner og.

Hmmm. :hmm: .det var rart ja... er det din brannmur da? For den kobler jo seg på nett i iTunes, har du fått noe spørsmål om f.eks ditt antivirus program tillater det? (Får det av og til med Norton jeg)

RandiA

Lenke til kommentar

Nei så klart ikke. Den finnes ikke, ok?

Ikke for å være frekk eller noe, men brannmuren har ingenting med om den detekteres av windows eller ikke. Og om så var tilfellet, så ville jeg fått opp USB-enheten. For det andre, så viser heller ikke iPod noe tegn til connection.

Lenke til kommentar
Hvis den ladr viser den jo tegn for connection.. :S kjøp ny... ipod nano 3g koster ingenting...

Nei, 1299 for en 8gb spiller er jo direkte rimelig.

Det er ikke prisen per se jeg har problemer med, men prisforskjellen fra f'eks 4-8-16 gb, som gjør seg spesielt gjeldende i touch. En mer reell prissetting ville vel vært 1890(8g)-2190(16g)-2590(32g), eller for f'eks ZEN: 799 (2g)-899(4g)-999(8g)-1399(16g) osv.

En spiller burde ikke bli tusen kroner dyrere av å sette inn en brikke som koster åtti kroner i innkjøp istedet for en til førti.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...