silam Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 De fleste bildene blir skikkelig rare når jeg ser på dem etter at jeg har tatt dem. De er veldig uklare, og det ser nesten ut som om det er "sprekker" i bildet (i fargene). Er i tillegg noen regnbuefargde striper å bildene. Det skal da ikke være sånn? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg hadde en G600 og dette skulle være 5megapixel kamera mobil fra Samsung, Udugelig kamera, tok bedre bilder med min gamle K750 fra SE med 2megapixel Lenke til kommentar
silam Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg hadde en G600 og dette skulle være 5megapixel kamera mobil fra Samsung, Udugelig kamera, tok bedre bilder med min gamle K750 fra SE med 2megapixel Ja, da er det vel rett og slett bare kvaliteten som er for dårlig da. Er vant til et veldig bra mobilkamera fra før. Bildene (særlig innebilder) blir litt sånn maleri-aktig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 "Skal kameraet på Samsung U700 være så dårlig?" Lettere og svare på det om vi faktisk kunne sett et av bildene du tar med den Folk har forskjellige oppfatninger av hva som er bra og dårlig tror jeg. Lenke til kommentar
silam Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, det hadde sikkert vært lettere da Må da bare få noen bilder inn på data'n, og inn hit (hvis jeg skjønner meg på det). Noen som har noen erfaringer med kameraet på denne tlf da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå