Coffey Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det kan være HDMI kabelen din. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg opplever tearing i f.eks. Uncharted. Noen andre som opplever dette? Andre spill som Cod4 og Burnout Paradise ser bildet perfekt ut Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg slet med endel grafikkfeil rett etter jeg hadde kjøpt PS3, rare farger og prikker i bildet, byttet HDMI kabel og har aldri opplevd det etterpå.. snodig. Men prøv å slå av 100HZ modus hvis tv'n din har det, vet en kompis som slet med det ved avspilling av blu-ray i 24fps.. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 at spillet er 720p mens skjermen din er 1080p trur jeg ikke har noe å si, isåfall vill vell skjermen settes til 720p automatisk? automatisk stemmer! Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg slet med endel grafikkfeil rett etter jeg hadde kjøpt PS3, rare farger og prikker i bildet, byttet HDMI kabel og har aldri opplevd det etterpå.. snodig. Men prøv å slå av 100HZ modus hvis tv'n din har det, vet en kompis som slet med det ved avspilling av blu-ray i 24fps.. Mm, har du også en samsung f 8? skjønner ikke hvordan 100hz motion fungerer..Ser stor forskjell på film.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Det fungerer bedre på film her også men jeg har kjøpt splitter ny PS3 HDMI kable da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå