Gå til innhold

Hvilken webshop er den enkleste og hurtigste?


Thomas2

Anbefalte innlegg

Jupp, komplett er bra.

 

Var en type som klaget på lang leveringstid, men han bodde langt oppi nord-Norge og da kan man ikke forvente leveringstid på 2 dager.

 

Jeg har handlet på komplett for mange tusen, og har aldri hatt problemer med de.

 

 

PSDATA,ingen over ingen ved siden får varene levert dagen etter de er bestilt+utrolig god service. PS: Jeg bor i NORD-NORGE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig går det berre i komplett og microplex....

 

men for å korrigere litt her...

 

du kan ikkje sette opp Komplett vs Microplex3dFxcool

 

komplett og microplex selger jo helt forskjellige varer til helt forskjellig bruk osv...de har kanskje vifter, og noe annet begge to, men de kan i realiteten ikkje sammenlignes....microplex vs 3dfxcool er derimot noe annet....

 

Komplett har de varene eg trenger inne og som oftest rundt de laveste prisene tilgjengelige. Rask levering og.

 

men sjølv Komplett har enda ikkje fått somla seg til å få inn Radeon9700 kortet mitt :grumpy:

Lenke til kommentar
ITButikken er i alle fall gode på pris og utvalg, og de er GUDER på support. Det samme gjelder forresten PSData...

 

GUDER på support? LOOOL

 

IT-Butikken er vel verste som finnes, det er ikke bare meg. F.eks. jeg sendte inn mitt Creative GF4Ti4400 25. mai 2002, siden de har eget mottak for å ta imot pakker i Norge for så å sende dem til DK, regnet jeg med rask postgang. Neida, kortet kom fra først 3 UKER etterpå! Deretter fikk jeg ikke igjen kortet før i slutten av August. GUDER på support my ass.

 

Tro meg, jeg purra og gjorde alt jeg kunne. Tok likevel 3 måneder før jeg fikk kortet tilbake. Ikke noe unnskyld for at det tok så lang tid.

 

ITButikken er bra på priser og å sende varer, men når det kommer til support så suger de veldig hardt og jeg er ikke den eneste som mener det. Sjekk gjerne webshop guiden til hw.no.

 

Det var alt, kan ikke akseptere at noen sier at ITB er guder på support, for det er de absolutt ikke.

 

Telcontar

Lenke til kommentar
ITButikken er i alle fall gode på pris og utvalg' date=' og de er GUDER på support. Det samme gjelder forresten PSData...[/quote']

 

Jeg får vodt i hodet bare ved å tenke på navnet itbutikken, så jeg orker ikke forklare alt. blir fysisk dårlig inni meg når noen sier sånt, fordi jeg vet de er verste jævlene på jord innen support. :grumpy:

 

holder på å kommunisere via mail for tiden. tar 3-4 uker for hvert svar jeg får. det er faen meg så jeg kunne eksplodere :x

Lenke til kommentar

Må vel bare hive meg på hylekoret. Komplett er meget bra. Har handlet der mange ganger, og de er profesjonelle på returer.

 

Har ellers handlet på Psdata, Databutikken, MPX, Microplex og Pcutstyr.

Har gode erfaringer med alle. Psdata var litt vanskelig med en retur en gang, men det ordnet seg til slutt.

Lenke til kommentar
Hvem som billigst har jeg vel aldri reflektert over, men når det gjelder hurtighet, kundeservice og kompetanse tror jeg ikke mange slår Andresen Data.

 

De ga jeg opp for lenge siden, de som handler der nå kan umulig vite bedere. Det er drit dyrt der.

580Kr for 128MB PC2700 ram(de hadde ikke PC3200 og man får 256MB ram til 400kr andre steder, og da er det PC3200), 1835kr for et Asus A7N8X Deluxe, 1140kr for en XP2100, Ati Radeon 9700 pro til 4092kr og strømforsyningspriser som ikke ligner grisen.

Både layouten og prisene på siden får meg nesten til å grine.

Lenke til kommentar

Kjøpte et HK på ITbutikken.com. Fikk varen uten noe nevneverdig venting ( husker egentlig ikke, men kan ikke huuske at jeg reagerte negativt på det). Problemet var at det var en feil på det, så jeg måtte sende det tilbake. Ca 2 mnd. seinere fikk jeg det i postkassa mi. Vet ikke om det er vanlig å vente så lenge for å få en vare fixa, tror ikke det men... Det var ikke så veldig god service spør du meg :shrug:

Lenke til kommentar

Får vel begrunne mine favoritter også.

 

Komplett.no --> uten tvil der jeg har lagt igjen mest penger, stort utvalg blandt de billigere, ofte gode tilbud, ulempen er åpen ordre løsningen, som gjør at det tar normalt 2 dager før de i det hele tatt begynner å gjøre noe med bestillingen din.

 

PS-Data --> Raskere levering skal du vel lete lenger etter. Bestiller du før 11 tror jeg, så får du det neste dag! (kommer vel an på Posten noen steder), bra betalingssystem (VISA, slipper den ekspideringsavgiften til posten).

 

PCutstyr.no --> Meget bra utvalg, meget billig, noe surrete levering, men bra webshop likevel

 

Databutikken.com --> Lave og fine priser, godt utvalg, ok leveringstid, bra support...

 

Flexi-data --> Samme som komplett, bare litt billigere, har samme vareutvalg som komplett, samme leverandør, kan få det levert til butikk, og hente det der, da slipper du frakt. Forutsetning her er at du bor sånn at du kan komme deg til Laksevåg (Bergen), der butikken er.

 

Skal du ha casemod o.l. så har jeg disse butikkene jeg handler hos:

 

Microplex: størst utvalg, laveste priser, rask levering, litt snålt bestillingssystem, og brukernavn er kundenummer (hvem husker det).

 

Netconnection: fine priser, mye snadder på lager, rask levering

 

3DfxCool: mye gøy på lager, fått ny side som fungerer en del bedre enn den gamle, greie priser

 

Skulle vel holde:

 

linker: (terningkast)

 

komplett.no 5

PS-data 5

PCutstyr.no 4

Databutikken.com 5

Flexi-Data 5

Microplex 5

Netconnection 5

3DfxCool 5

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

itbutikken for såvidt også den eneste net butikken jeg har handla,da jeg ligger bedre å handle i komplett butikk.

Men itbutikken syns jeg var fikk til og med en mail av dem noen måneder før garantien gikk ut,som de skrev at garantien din går ut snart,hvis produktet ikke funker som den skal burde du sende den in nå.

det kaller jeg bra service

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...