Gå til innhold

Hvilken webshop er den enkleste og hurtigste?


Thomas2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell om Webshoppen har varen på lager er jo allesammen raske da.

Om de ikke har det på lager kan det være værre. Så enkelt er det.

 

Du får i løpet av 2-4dager hvis de har det på lager. Hvis de ikke har det på lager så er det sikkert en indikator som viser når varen kommer inn.

 

Trenger ikke og være vanskeligere en det.

Lenke til kommentar

Komplett er vel den med best vareutvalg, imidlertid er ikke det alt når det gjelder service er det ingen som slår PSDATA dette vet jeg av erfaring da jeg handler for flere 10 talls tusen i løpet av året. Er det en vare som er feil på sender de forhåndsretur uten noen prob dermed får jeg maskinen opp å gå mye raskere enn vist varen er kjøpt hos komplett de skal jo ha den inn til testing først

Lenke til kommentar

Komplett er hverken blandt de billigste eller raskeste, forundrer meg bestandig hvor mange komplettfanboys det finnes på formunet her.

 

prisene på komplett ligger ganske høyt over de rimligste webshoppene, og som sagt leveringstiden er ikke bra, ikke minst den elendige retur/supporten de har, tar jo ukesvis.Ikke minst har de totalt uvitende slasker jobbende på lageret sitt, jeg kjøpte ett msi (miscrostar) GF4 ti4600 fra dem, men da jeg fikk pakken manglet det video adapteren, ringte da komplett, og ble satt over til lageret for å høre om de hadde en sånn adapter liggende:

Har dere video adapter til msi 4600 kort? Lagerdust: nei vi har ikke msi. Meg:joda jeg har jo nettopp kjøpt det fra dere. Lagerdust: nei jeg sier jo at vi ikke har msi ( han blir sint og skal til å legge på ). Meg: Msi, altså microstar har dere ikke det?. Lagerdust: å jaaaaaaaaa, joda vi har microstar, men ikke MSI. :p greit med iq?

 

 

Psdata derimot opptrer proffesjonelt, rask support og kjempebra retur/garanti avdeling. vare-utvalget på psdata har blitt litt tynt i det siste, men jeg foreslår at dere spør om de kan ta inn varene dere er på jakt etter, det gjorde jeg, spurte om de kunne ta inn og utvide vare utvalget innen diverse kategorier, så gikk det bare en uke, så hadde de fått inn nettopp de tingene jeg spurte etter, hvilken annen webshop hadde gjort det samme? Leveringstiden er bra

 

To tommler opp for PSData :woot:

 

Komplett? nei takk, bedre stykkevis og delt , enn rådyrt og altfor sent :yes:

Lenke til kommentar

Har handlet hos de fleste større nettbutikkene, og i min verden er det ingen tvil; Komplett er det beste valget. De er gode på alt innen logistikk og har overkommelige priser.

 

I løpet av de årene Komplett har holdt på med Komplett.no har de klart å definere en standard som andre nettbutikker (i norge, vel og merke) prøver å leve opp til. I mine øyne blir de fleste andre bare kopier.

 

For meg er disse kriteriene de viktigste ved valg av leverandør:

 

1. Logistikk

2. Logistikk

3. Service

(4. Pris)

 

Komplett har klart å levere det de lovte i over 95% av tilfellene når det gjelder meg. Det har ingen annen leverandør klart å nærme seg. (Har det siste året handlet for ca. 70.000 hos Komplett, ca. 30.000 hos ITButikken og ca. 20.000 hos diverse andre.)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Komplett er hverken blandt de billigste eller raskeste, forundrer meg bestandig hvor mange komplettfanboys det finnes på formunet her.

 

prisene på komplett ligger ganske høyt over de rimligste webshoppene, og som sagt leveringstiden er ikke bra, ikke minst den elendige retur/supporten de har, tar jo ukesvis.Ikke minst har de totalt uvitende slasker jobbende på lageret sitt, jeg kjøpte ett msi (miscrostar) GF4 ti4600 fra dem, men da jeg fikk pakken manglet det video adapteren, ringte da komplett, og ble satt over til lageret for å høre om de hadde en sånn adapter liggende:

Har dere video adapter til msi 4600 kort? Lagerdust: nei vi har ikke msi. Meg:joda jeg har jo nettopp kjøpt det fra dere. Lagerdust: nei jeg sier jo at vi ikke har msi ( han blir sint og skal til å legge på ). Meg: Msi, altså microstar har dere ikke det?. Lagerdust: å jaaaaaaaaa, joda vi har microstar, men ikke MSI. :p greit med iq?

 

 

Psdata derimot opptrer proffesjonelt, rask support og kjempebra retur/garanti avdeling. vare-utvalget på psdata har blitt litt tynt i det siste, men jeg foreslår at dere spør om de kan ta inn varene dere er på jakt etter, det gjorde jeg, spurte om de kunne ta inn og utvide vare utvalget innen diverse kategorier, så gikk det bare en uke, så hadde de fått inn nettopp de tingene jeg spurte etter, hvilken annen webshop hadde gjort det samme? Leveringstiden er bra

 

To tommler opp for PSData :woot:

 

Komplett? nei takk, bedre stykkevis og delt , enn rådyrt og altfor sent :yes:

 

Dette innlegget sier mer om deg, TettSpaden enn det gjør om Komplett.

 

Skal du basere dine referanser overfor leverandører på bakgrunn av enkelthendelser, så blir grunnlaget veldig snevert.

 

Hvor mange av oss andre tror du kommer til å ha problemer med at det er noe som mangler på vårt MSI skjermkort, må ringe Komplett og får snakke med akkurat den samme ignorante dusten som ikke en gang vet at MSI er en forkortelse for Microstar International?

 

Svaret er; Sannsynligvis ingen. Dermed har den infoen du graver frem fra din traumatiske hendelse med Komplett.no null verdi for oss. Har du derimot noe vektig å komme med annet enn "Håpløse leveringstider" og å kalle oss som handler der for "Fanboys", så bare kom med det.

 

Sånn bare for å tilfredsstille min nysgjerrighet her på tampen; hvor mange bestillinger har du fått tilsendt fra komplett, og hvor mange av dem var forsinket?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Komplett? nei takk, bedre stykkevis og delt , enn rådyrt og altfor sent :yes:

 

Jeg tror vi to har snakket med forskjellige personer på Komplett.no. De jeg har snakket med har hatt god peil, og det jeg har snakket mest med de om er videoredigering i den tiden jeg hadde tenkt å kjøpe en semiproff redigeringspakke. Gikk for en pakke de anbefalte (i følge mine kriterier) til ca. 9-10.000 og er kjempefornøyd. Han jeg snakket med først snakket masse om videoredigering før han sa "men jeg har ikke så god greie på det... jeg kan sette deg over til en annen". Men han visste mer enn jeg og jeg har gått tv-utdanning med redigering som fordypning.

 

Har de like god kunnskap om alt de selger, så er jeg imponert.

 

Når det gjelder butikken, så har jeg alltid hatt god service også der. Faktisk bedre service enn de er pliktet til å gi meg.

 

Så... det vil alltid være både fornøyde og misfornøyde kunder i en butikk/web-shop. De misfornøyde skjønner ikke hvordan de fornøyde kan være fornøyde og omvendt, men ofte så går det på folks (kundenes) generelle holdning og oppførsel overfor andre personer.

 

Jeg jobber selv i en fotobutikk og mange kunder er rett og slett ufyselige, frekke og usympatiske fra det øyeblikket de åpner kjeften (jeg er mye bedre enn deg og vet mye mer enn deg selv om du jobber her). Da får vi ikke lyst til å yte god service. Det er slik menneskenaturen er. Kunder som kommer inn, starter samtalen med ett "hei" og kanskje ett smil i steden for ett surt ansikt og "her kommer jeg-fløtt deg"-holdning får god service. De fortjener det.

Lenke til kommentar
Har handlet hos de fleste større nettbutikkene, og i min verden er det ingen tvil; Komplett er det beste valget. De er gode på alt innen logistikk og har overkommelige priser.

 

I løpet av de årene Komplett har holdt på med Komplett.no har de klart å definere en standard som andre nettbutikker (i norge, vel og merke) prøver å leve opp til. I mine øyne blir de fleste andre bare kopier.

 

For meg er disse kriteriene de viktigste ved valg av leverandør:

 

1. Logistikk

2. Logistikk

3. Service

(4. Pris)

 

Komplett har klart å levere det de lovte i over 95% av tilfellene når det gjelder meg. Det har ingen annen leverandør klart å nærme seg. (Har det siste året handlet for ca. 70.000 hos Komplett, ca. 30.000 hos ITButikken og ca. 20.000 hos diverse andre.)

 

-KJ

 

la meg prøve en ny vri. andre butikker prøver ikke å følge komplett. men heller å verdsette ALLE kundene like mye. komplett merker returvarer med "VIP" kunder så det skal gå raskere for dem. der fikk du den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...