Gå til innhold

Mod vennlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-09 23:46, LY0N skrev:

Skal kjøpe meg nytt kabinett, og lurer på hvilket som er best å kjøpe når det skal moddest litt(Vindu, neon, kanskje vannkjøling)?

Lian-Li hvis du er rik, ellers Chieftec. Billig og romslig til vannkjøling etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt enig med petersveistrup. Lian Li er da såpass dyrt at.. ja fyttirakkern. Men har du -masse- penger er det ingen grunn til å ikke kjøpe Lian Li -Chieftec er fine kabinetter som man kan modde en del :smile: Personlig går jeg for et Chieftec kabinett når jeg kjøper meg ny data!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-09 23:46, LY0N skrev:

Skal kjøpe meg nytt kabinett, og lurer på hvilket som er best å kjøpe når det skal moddest litt(Vindu, neon, kanskje vannkjøling)?

AOpen HX08 (eller HX45 vis du vil ha midi) er IMO veldig bra utgangspunkt for modding. Kjipt at du ikke får kabinettet uten PSU, men på HX08 er PSUen på 300W og da kan man alltids bruke den til noe nyttig :wink:

Dersom du synes AOpen's er for standard så har Aashima dette toweret som er et greit utgangspunkt

Chieftec har IMHO en alt for karakteristisk front. Skal man modde kabinettet bør man se etter noe som er "trist som ****" og ikke noe som er ferdig designa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv drevet å mekka litt på et HQ45. Synes det med den lille utstikkeren på høyre side er ganske grei. Lakker denne i en annen farge, og det ser faktisk veldig stilig ut. Prøve med svart på selve kabinettet og gull på denne stripa på høyre side. Lakk innsiden av kabinettet gull, og sett i ett stort plexi vindu og ett par neon. Blir dritt fett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med Image & Shapetec fulltower fra microplex!!! Det er bare dritfett da!

:roll:

Abit KG7-Lite

AMD Athlon™ XP 1600+

(Idle: 33 ˚C/Full Load 38 ˚C)

CopperHO CPU Vifte

512MB DDR (m/Active Memory Cooling Kit)

GeForce 2 GTS

Chieftec DX01BD Kabinett

5x80mm Vifter

[ Denne Melding var redigert av: InferniCa på 2002-02-11 12:22 ]

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...