LY0N Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Skal kjøpe meg nytt kabinett, og lurer på hvilket som er best å kjøpe når det skal moddest litt(Vindu, neon, kanskje vannkjøling)? Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
petersv Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 23:46, LY0N skrev:Skal kjøpe meg nytt kabinett, og lurer på hvilket som er best å kjøpe når det skal moddest litt(Vindu, neon, kanskje vannkjøling)? Lian-Li hvis du er rik, ellers Chieftec. Billig og romslig til vannkjøling etc. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Helt enig med petersveistrup. Lian Li er da såpass dyrt at.. ja fyttirakkern. Men har du -masse- penger er det ingen grunn til å ikke kjøpe Lian Li -Chieftec er fine kabinetter som man kan modde en del :smile: Personlig går jeg for et Chieftec kabinett når jeg kjøper meg ny data! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 23:46, LY0N skrev:Skal kjøpe meg nytt kabinett, og lurer på hvilket som er best å kjøpe når det skal moddest litt(Vindu, neon, kanskje vannkjøling)? AOpen HX08 (eller HX45 vis du vil ha midi) er IMO veldig bra utgangspunkt for modding. Kjipt at du ikke får kabinettet uten PSU, men på HX08 er PSUen på 300W og da kan man alltids bruke den til noe nyttig :wink: Dersom du synes AOpen's er for standard så har Aashima dette toweret som er et greit utgangspunkt Chieftec har IMHO en alt for karakteristisk front. Skal man modde kabinettet bør man se etter noe som er "trist som ****" og ikke noe som er ferdig designa. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 AOpen HX08 FOREVER!! Vel, Aashima maxitower er en sterk konkurent, dah..... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hve med en NC støydempa midi eller full Tower? Få som har dem , fine moddemuligheter , mattene gjør at tempen blir litt høy , men putter du etpar vifter bak så går det fint. Har det nemelig selv. Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Anbefaler Chieftec Dragon DX-01SL-D har det selv, det har rått design, og koster ikke for mye!! Det er romslig og bra kabinett, har også vifte i sidedøren :smile: Kjelli Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hva med et Addtronics 7890A. Romslig å greit kabinett. Plass for massevis av mods. Kanskje ikke verdens fineste kasse, men utrolig hva man kan få til med litt lakk, dremel og fantasi. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 vil nok si at aopens HX serie er det beste hvis du vil modde, siden de er så j#vli stygge og flate HQ-serien er det litt verre med fronten, men det skal nok gå bra, personlig liker jeg dem ikke men skal modde et for broren lell da :razz: Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Har selv drevet å mekka litt på et HQ45. Synes det med den lille utstikkeren på høyre side er ganske grei. Lakker denne i en annen farge, og det ser faktisk veldig stilig ut. Prøve med svart på selve kabinettet og gull på denne stripa på høyre side. Lakk innsiden av kabinettet gull, og sett i ett stort plexi vindu og ett par neon. Blir dritt fett. Lenke til kommentar
Daermon Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Enig med rogerDAT, Addtronics sine Maxi kabinett er romslige, og har så å si ingen buede flater. Masse vifteplasser. The True Lord is upon us, bend down and beg for thine salvation. Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hva med Image & Shapetec fulltower fra microplex!!! Det er bare dritfett da! _________________ Abit KG7-Lite AMD Athlon™ XP 1600+ (Idle: 33 ˚C/Full Load 38 ˚C) CopperHO CPU Vifte 512MB DDR (m/Active Memory Cooling Kit) GeForce 2 GTS Chieftec DX01BD Kabinett 5x80mm Vifter [ Denne Melding var redigert av: InferniCa på 2002-02-11 12:22 ] Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Etter min mening Chieftech UTEN TVIL !!!! Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Gå for Chieftech eller noe annet. Lian Li blir for kjedelig etter min mening. Kan innrømme at noen av Lian Li er kule men fleste parten er kjedelige som helvete Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Til alle dere som sverger til "Chieftech" --- Det heter CHIEFTEC bare sånn at dere er klar over det Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har noen sett på avanche kabinettene på norek (komplett) tror jeg skal ha det morro med det Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ok.....En liten tyrkkleif igjen. CHIEFTEC.... FORNØYD NÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå