Gå til innhold

Hvilket Geforce skjermkort er best for spill?

kozzo

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken Geforce skjermkort er best. Jeg har tenkt å satse mest på spill og film, men blir nok de store tittelene på spilla som for eksmepel crysis, COD4 og fler+++.

Jeg skal kjøre vista 32bit.

Spørsmålet mitt er da at jeg skal kjøre i ikke så høy oppløsning som 1980*...men

bare 1280*780 (noe i den retningen, men ikke høyere enn det) Jeg vil kjøre alt på fullt AA4 osv. Hvilket skjermkort passer til det da? 8800GTX skal passer hvis man skal kjøre i høyere oppløsninger, men jeg har ikke tenkt på det.

mitt siste spørsmål er da hva er best av 8800GTS 512mb G92, eller 8800GT?

Takk for svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av de to sistnevte er Gts G92 best, uansett ikke noe grunn til å kjøpe ett dyrere kort enn det.

Sant nok, jeg hadde to stk, men i dag solgte jeg ene gts 512 for 1600kr til broren min.

(brukt det i ca en uke)

Knall kort :-) støyer overraskende lite egentlig..

men jeg har ikke nok CPU til å utnytte SLI av to slike kort..

Lenke til kommentar

Jeg har et GTS 512mb (pass på at du får 512mb, de med mer eller mindre mb er en eldre versjon). Synes det yter konge og er ganske, ganske stille.

Men for å svare på spørsmålet i første post: G92 GTS og GT er omtrent identiske. GTS yter litt bedre, og har en mye bedre vifte. Til gjengjeld er GTS også litt dyrere. Uansett hva du velger får du mye ytelse for pengene. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...