kenney Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei... Ska kjøpe meg effektanlegg til min cbr 125... nåken så vett om nåken bra effekranlegg..? lurer veldig på devil.. nåken som har kjenskap til dette effektanlegge..? og stasj til den..? takker for svar snarest.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 er ikke så mye effekt i et effektanlegg til 4-takt da, men en i klassen min har kjøpt seg leo vince effektanlegg til cbr'en sin, men han har ikke fått det montert enda siden sykkelen har vært i ustand rundt 1-3 månder nå Lenke til kommentar
kenney Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 har tenkt på leovimce også.. men de er spin dyrt.... Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 lyden i leovince er hinsides forresten, det blir skikkelig gromlyd Lenke til kommentar
kenney Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 ja det er skikelig grom lyd i det.. ingen som har efaringer me devil..?? Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 æ ville gått for gianelli =).. har det selv. Lenke til kommentar
kenney Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 lurer veldig på det o.. kjøpt det på mc-deler..? Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 det fulgte med når æ kjøpte sykkelen.. har ikje kjørt den enda =P.. det er en mnd sia.. det va nu ganske fet lyd .. med litt påttsmell å sånn =).. han sa at han kjente litt forsjell på draget med den potta... visst du ikke bli fornøyd så går det jo an å selg det videre =] er høveli ny på forumet.. kan vel legg på et bilde visst æ får tel =P Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 det ble fan me stilt her nu ;P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Gianelli, Shark, Leovinci og Arrow. Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 har jo gianelli. ka som er det såkallte "dbkiller" ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå