Turbo sindre Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hei det ser ut som alle mesh teksturene i pro street hos meg er helt på tryne, jeg har instalert booster pack men det hjalp ikke. Er det flere en meg som har dette problemet? Eller som eventuelt vet om en løsning. Endret 16. mars 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Oppgrader driveren til skjermkortet. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Har nyeste driver. Er bare i dette spillet je har dette problemet. Ingen artifacts eller lignende Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har du nyeste patch til spillet? (Om det finnes patcher i det heletatt, da) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Finnes ingen offisielle patcher, eller uoffisielle for den sags skyld. Bare en så kalt booster pack ( som jeg har ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå