Bruce Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 A computer with the IP address 213.97.106.242 attempted to connect your computer using Default Block Back Orifice 2000 Trojan Horse. Noen som kan hacke tilbake? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Tror nok ikke dette er sååå lovelig Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Bruker han subseven er jo det en bak dør i seg selv Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 send en mail til isp'n hans om at du ble forsøkt hacket av den ipn så mister han kanskje internett Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hehe, ser ut til at du har hatt besøk av en spanjol... remarks: For ABUSE/SPAM/INTRUSION issues remarks: PLEASE CONTACT THROUGH LINK remarks: http://www.telefonicaonline.com/nemesys/ remarks: or send mail to [email protected] remarks: any mail to [email protected] will be ignored Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Kan jo være stakkaren har blitt infisert selv og da, og at trojaneren forsøker å spre seg? Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Damn, synd at jeg ikke sjekka ut disse verktøyene til Norton Firewall isted. Man kan jo bruke Visual Tracking, hehe... Får sende en mail til Telefonica Online, takk for info'n:D Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg hadde sendt ip'en til internett leverandøren, og håpe på at han mister internetten, bare for pur faen. Hoho Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg hadde sendt ip'en til internett leverandøren, og håpe på at han mister internetten, bare for pur skitt. Hoho Har sendt en mail til Telefonica om at de må gjøre noe med saken, skal poste svaret jeg får:smile: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg vedder 1000 kr på at du ikke får noe svar, med mindre noen ansatte kjeder seg på jobb, dessverre. Det å få forsøk på trojanerangrep servert datamaskinen er meget vanlig. Hackeren tester et stort tall datamaskiner for om de har akkurat den trojaneren installert om gangen. Så finner han tilslutt et stakkars offer, og det var ikke deg. Dessuten utbasunerer firewallen(Norton Internet Security/Personal Firewall for deg ikke sant?) slike angrep meget, det eneste som skjedde var at hackerens maskin sendte en forespørsel til din maskin på en port som blir brukt til trojaneren Black Orifice 2000, og siden firewallen visste at dette var et angrep stengte den av videre kommunikasjon med hackermaskinen og gjorde alaram. Enhver med litt vilje og litt kunnskaper kan laste ned slike trojanere og "hacke" selv, internett kryr av dem. En slik "hacker" er i de fleste tilfelle ingen trussel om du har firewall og antivirus og en halv prosjon sunt vett. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 En slik "hacker" er i de fleste tilfelle ingen trussel om du har firewall og antivirus og en halv prosjon sunt vett. Kva med oss som ikkje har noko av delane da? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 En slik "hacker" er i de fleste tilfelle ingen trussel om du har firewall og antivirus og en halv prosjon sunt vett. Kva med oss som ikkje har noko av delane da? Dere får finne på noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå