2ball_ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Kjøp dem på gata, så heller du bare ut det hvite pulveret som ligger oppi. Eller så kan du varme det og skyte det inn i blodet. Go for it. enda mer ot: sukt konsept det der..lurer på ha h'n som gjordet det først rtenkte på..: - hmm..pulver med mystiske kvaliteter..kansje jeg skal koke det og hive det på en sprøyte..kan jo bli artig det.. -------------------------------------------------------- disse finnes i nesten alle daglivarebutikker. jobber selv i KIWI (sitter i jobbklær nå btw.. ) Endret 18. mars 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ja, husker den gangen jeg handlet plastposer i en slik sjappe. Da hoppet det 10 SWAT-menn inn stuevinduet mitt, med finnlandshetter og skarpladd MP-5. Jeg løp selvfølgelig, men kom ikke lenger enn til gangen før jeg ble lagt i jern av en slik politimann med pilotbriller; bart og kaffekopp. Så mitt råd, ikke handle plastposer på feil sted. Husker det som det var i går. tror du kjøpte mer enn posene Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Zipperbags is a dealers best friend! =) Ikke kjøp det i en headshop om du ikke vil at alle skal tro at du dealer shit. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Zipperbags is a dealers best friend! =)Ikke kjøp det i en headshop om du ikke vil at alle skal tro at du dealer shit. Hvem alle? De to andre i butikken og h*n i kassa? Det ville jo vært en grusom skam. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Norengros butikkene har også lynlåsposene, billigere der om du skal ha mange.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå