eminem1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei Jeg prøverå finne smp poser på en måte.. Du kan få de i forskjellige størrelser og alt.. Det pleier å være en rød strek og du kan lukke og åpne som du vil.. Hvis du kjøper en "boss" av metall Warhammer pleier man å få dem i slike poser Ganske vansklig å forklare, men håper noen skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 klipspose? Bilde?Fant ikke noe bilde på google... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 http://www.shangri-la.no/shop/index.php?ma...;products_id=69 Det kalles visst "lynlåspose" også. Men jeg kjenner dem bare under navnet klipspose. Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 http://www.shangri-la.no/shop/index.php?ma...;products_id=69Det kalles visst "lynlåspose" også. Men jeg kjenner dem bare under navnet klipspose. Takker:) Veit du hvor jeg kan få kjøpt dem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nå har jeg allerede linka til ETT sted som har dem, men om du vil bestille noe annet sted så søk etter butikker som sleger røykeutstyr, vannpiper o.l. De fleste slike butikker har sånne poser. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det heter zip lock poser. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vil tro de har disse på en dagligvarebutikk. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Eller alt muligbutikker som Clahs Ohson og Nille burde også ha dem.. Hvis de ikke har dem, bør du lett få kjøpt dem på gata, med medfølgende dop : ) Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg bruker sånne masse (ikke ifbm shangrilarøyking), og jeg kan fortelle deg at de finnes i de aller fleste dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Et veldig off-topic spørsmål til deg, hugbees: Han fyren i avataren din, hva heter han? Har lett etter den serien i evigheter. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Freakazoid elns? _______________ Kjøp dem på gata, så heller du bare ut det hvite pulveret som ligger oppi. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kjøp dem på gata, så heller du bare ut det hvite pulveret som ligger oppi. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kjøp dem på gata, så heller du bare ut det hvite pulveret som ligger oppi. Eller så kan du varme det og skyte det inn i blodet. Go for it. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Freakazoid elns? _______________ Kjøp dem på gata, så heller du bare ut det hvite pulveret som ligger oppi. Det må da bli utrolig dyre poser hvis man skal kjøpe de med innhold Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Nå har jeg allerede linka til ETT sted som har dem, men om du vil bestille noe annet sted så søk etter butikker som sleger røykeutstyr, vannpiper o.l. De fleste slike butikker har sånne poser. Det er sikkert ikke alle som har lyst til å handle på junkie-sjapper. Onkel blå har sikkert alle de butikkene under konstant overvåkning. Edit: hva med litt "etterforskningsmateriell"? http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5...184&gid=183 http://www.binders.no/web/ePortal/ctrl?act...amp;x=0&y=0 Endret 18. mars 2008 av premium Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ja, husker den gangen jeg handlet plastposer i en slik sjappe. Da hoppet det 10 SWAT-menn inn stuevinduet mitt, med finnlandshetter og skarpladd MP-5. Jeg løp selvfølgelig, men kom ikke lenger enn til gangen før jeg ble lagt i jern av en slik politimann med pilotbriller; bart og kaffekopp. Så mitt råd, ikke handle plastposer på feil sted. Husker det som det var i går. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Håper du tuller nå Du kan umulig være bereist i internettverden? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Man kan jo begynne og lure på alle rare folk som er ute og går, syns folk forresten burde bemerke det bedre når de bruker ironi. Var forresten temmelig sikker på at han kødda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå