Gå til innhold

<hvorfor funker ikke filmene jeg legger inn på Memrry sticken på psp'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har konvertert filmene, skal de i mappen 101ANV01 eller 100MNV01(altså som ligger i MP_ROOT/).

Det ser altså f.eks sånn ut:

MP_ROOT/101ANV01/HER LEGGES FILMEN

MP_ROOT/100MNV01/HER LEGGES FILMEN

Prøv begge. Hvis ikke det funker, har du enten konvertert feil eller no, for det skal funke! ;) (og nei, de skal ikke i mappen som heter video, det har ihvertfall aldri funka for meg)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Hvis du har konvertert filmene, skal de i mappen 101ANV01 eller 100MNV01(altså som ligger i MP_ROOT/).

Prøv begge. Hvis ikke det funker, har du enten konvertert feil eller no, for det skal funke! ;) (og nei, de skal ikke i mappen som heter video, det har ihvertfall aldri funka for meg)

Prøvde det nå kom opp Unsupported Data klikka på den så kom det opp This video cannot be played.This data type is not supported.Det funker ikke :no: Kan det være fordi jeg har en Psp fra USA eller noe jeg har jo konvertert filmen til MPEG_4

Lenke til kommentar

Prøvde det nå kom opp Unsupported Data klikka på den så kom det opp This video cannot be played.This data type is not supported.Det funker ikke :no: Kan det være fordi jeg har en Psp fra USA eller noe jeg har jo konvertert filmen til MPEG_4

Da har du nok konvertert feil ja, eller så er kanskje firewaren din for gammel eller no. Du burde bruke dette programmet når du konverterer

Lenke til kommentar

En USB-kabel har da alle liggende. Du har helt sikkert en kabel fra en mp3-spiller, ekstern HDD, PS3, etc liggende. Altså en slik en bare for å luke ut all tvil: usb-cable-03-B.jpg

Hvis du ikke har en finner du det sikker på Clas Ohlson.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Testa Psp video 9 igjen sp at jeg måtte ha usb kabel.Noen som vet hvor jeg får kjøpt det billig?

Hvis du på noen måte kan komme inn på minnkortet på pcen ved hjelp av adapter eller noe, går det også fint uten USB. Du må bare kopiere over det selv, uten å bruke kopi funksjonen i programmet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...