Dark Nemesis Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) OK, ballene mine verker, og jeg vet at det hjelper å lette på trykket.... Problemet er at jeg er tørrpult hele livet, og jeg får ikke til å runke på den vanlige måten. Har funnet ut at jeg må holde meg i EN HEL UKE uen å runke, og så prøve igjen... Så, kan jeg liksom holde meg i en uke selv om ballene verker allered e nå (3 dag9? Eller er det SKADELIG) DET HASTER LITT..... Takker for alle svar... Endret 16. mars 2008 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det er på ingen måte skadelig å gå uten utløsning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Blir trykket for høyt så vil tissen din får automatisk utløsning. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Men det gjør kjempevondt.... Så det er bare helt OK og holde ut? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Men det gjør kjempevondt.... Så det er bare helt OK og holde ut? Jada ikke noe problem, ballene kommer nok ikke til å eksplodere (med det samme). Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 OK, det siste der var vel for moro skyld, men jeg er ikek i humør... Takk for det, da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Men det skal fortsatt ikke gjøre vondt. Gå til legen, du kan ha testikkelkreft. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 OMFG :O ...Kjenner ingen klumper da, og jeg ikke i faresonen før neste år. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 16-35 er en statistisk gruppe. Du er i faresonen. Gå til legen, smerter i testikler er ikke bra. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) .... Jeg har vært vært helt hysterisk i ti minutter nå.... Men OK, skal ta turen... Håper bare jeg ikke har kreft.. EDIT: Sikker på at det ikke bare er Blue Balls? http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls Høres mer naturlig ut.... Ble nok ganske skremt uten grunn Så jeg venter med denne legeturen en liten stund, jeg. Endret 16. mars 2008 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Bare ta å sjekk det hos legen for sikkerhets skyld, hva om det er faktisk kreft og du "venter litt til"? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Men så lider jeg ikke av noen symptomer da... så jeg tar turen snarrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå