MrAHB Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har Vista 32, og da husets frue skulle overføre musikk til mobilen for noen dager siden sluttet usbportene å fungere... -Noen som har noen tips? Det jeg først tenkte på var hovedkortet, at det kanskje hadde røket, men heg har ett USB2-pci kort som jeg stappet i maskinen, og fikk der samme feilmelding. Feil: Telefonen til fruen (S-E K530i) vises på dataen som modem, men ikke som minne-disk Mine eksterne disker (jeg har ett kabinett, men flere disker) kommer opp i disk manager som "ugyldig disk", så jeg kan se disken der, men ikke i utforseker, får selvsagt ikke noe ut av disken heller... Clas-Ohlson-Bluetooth-dongelen fungerer ikke (den har strengt aldri vært helt på topp) Mus og tastatur, som også er usb, fungerer helt fint. Jeg vurderer å innstallere maskinen på nytt, er det noen som vet hvor man får tak i en billig Vista 64DVD (til 100kr eller noe slikt)? Jeg har en Vista 32 ultimate upgrade lisens, men mener lisensen skal fungere på 64bit også. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 In gen som har peil på USB porter som slutter å fungere? Jeg prøvde å innstallere ny windows på en annen partisjon, men samme feil der, fant ikke lener den eksterne disken i utforskeren, mens den var mulig å se disken i diskbehandleren, men der var den ikke gyldig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå