Gå til innhold

Elkjøp, Advent og Frustrasjon.


Anbefalte innlegg

Hvordan går det med maskinen til trådstarter? Er den sendt inn på service?

 

Og de av dere som er misfornøyd med Elkjøp, så burde dere heller gi en tilbakemelding til butikken, slik de kan få mulighet til å forbedre seg, enn å slenge møkka her.

Men problemer butikkene ikke vil ordne opp i, kan fint meldes her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemte meg for å bestille ny harddisk istedenfor å sende den inn til service, risikerer ikke så lang tid uten.

 

Bestilte da denne http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...33;c:36208;r:pg

 

Den var i prisguiden på Hardware så håper både harddisken og leverandøren er i orden. Den er ivertfall SATA og 2,5", så får resten av de uforståelige tallene og forkortelsene bare forbli... uforståelige :p

Lenke til kommentar

I første omgang går du for det billigste du kan finne, og så, når den går i stykker, velger du den suverent dyreste løsningen på problemet? Har vi lært noe, og inneholder den lærdommen ordene "bruk litt ekstra på kvalitet, uansett"? :p

 

Når du leverer inn PC-en for noe slikt skal du forøvrig ha lånepc på stedet, så uten maskin ville du ikke blitt.

Lenke til kommentar

Men noen er da ihvertfall ærlige , var innom elkjøp på jessheim for noen måneder siden og skulle ha en støvsuger. Trakk kølapp og ventet en stund , da det var min tur , ble jeg betjent av en forsåvidt hyggelig og pratsom kar som bablet i vei , etter en stund spurte jeg hva han egentlig mente var den beste støvsugeren på tepper med kattehår. Svaret var kort og godt: Hakke peiling , jeg kan egentlig ikke en dritt om støvsugere.

 

Finnes selvfølgelig variasjoner i kunnskapsnivå overalt. Poenget mitt var at det ikke er fordi elkjøp selger vaskemaskin at den deltiden du snakker med ikke kan alt om data. Men de aller fleste i de fleste butikker kan en god del. Og enkelte kan jævla mye og. Men det varierer :).
Lenke til kommentar
I første omgang går du for det billigste du kan finne, og så, når den går i stykker, velger du den suverent dyreste løsningen på problemet? Har vi lært noe, og inneholder den lærdommen ordene "bruk litt ekstra på kvalitet, uansett"? :p

 

Når du leverer inn PC-en for noe slikt skal du forøvrig ha lånepc på stedet, så uten maskin ville du ikke blitt.

 

men jeg er uten maskin nå, og istedenfor å selfquote med selv så kan du heller bla tilbake og lese hvorfor det kan være vanskelig for meg å levere inn PC-en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...