allyse Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 *De som ikke har fått bilde opp enda* Send med bildet på ny: [email protected] Om du ikke kom igjennom sensuren første gang (som var egentlig ikke noen sensur, bare hva jeg egentlig glemte :oops: ) kan jeg nevne bilder hvor personen ikke er i hovedbildet (altså jeg klipper bildet fra topen av hodet til brystet) vil ikke bli tatt med. Ikke helt tullebilder heller.. Noen der er på kanten... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 En bruker som var inne og la inn" fy-fy" bilder rundt om kring på forumet Ikke første gang det kommert sånne idioter. Dritt folk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 *De som ikke har fått bilde opp enda* Send med bildet på ny: [email protected] Om du ikke kom....... Ikke helt tullebilder heller.. Noen der er på kanten... Tenker du på naken bildet mitt? :oops: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nå har jeg sendt deg en ny mail allyse så nå regner jeg med at dette går fort :wink: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Nå har jeg sendt deg en ny mail allyse så nå regner jeg med at dette går fort :wink: Hah. Om du tror det går fort overvurderer du meg Neida. Legger nå alle nye bilder inn i egen katalog i mailclienten min så denne gang skal jeg ikke glemme noen... Kan egentlig banne på jeg klippet ut bildet av deg en gang DiMiles. Fatter ikke hvor det gikk hen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nå har jeg sendt deg en ny mail allyse så nå regner jeg med at dette går fort :wink: Hah. Om du tror det går fort overvurderer du meg Neida. Legger nå alle nye bilder inn i egen katalog i mailclienten min så denne gang skal jeg ikke glemme noen... Kan egentlig banne på jeg klippet ut bildet av deg en gang DiMiles. Fatter ikke hvor det gikk hen hehe, den er grei :smile: alle kan gjøre feil Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 somsagt..: jeg har over tusen poster nu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 det står en "B|Real" der i galleriet... Jeg kjenner ingen med det nicket.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 det står en "B|Real" der i galleriet...Jeg kjenner ingen med det nicket.... det er han i cypress hill Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvorfor er det ikke bilde av Kjetil Lura? Er han blitt lei eller no? Han har jo ikke skrevet på flere dager Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvorfor er det ikke bilde av Kjetil Lura? Er han blitt lei eller no? Han har jo ikke skrevet på flere dager har lagt merke til deg jeg og... jaja... sosohal er heller ikke i galleriet :-? tror jeg da... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg tror at Kjetil Lura har gått lei... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 *snufshulkbuh* jeg er ikke blant erfarne postere Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har sendt inn bilde, men det blir aldri lagt inn. Tror ikke jeg gidder og bry meg noe videre. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har sendt inn bilde, men det blir aldri lagt inn. Tror ikke jeg gidder og bry meg noe videre. Nei, kanskje du var så ***** at de ikke ville ha deg med.. Ta det som et hint.. :-P Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Strøket, grunnet dårlig humor... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har sendt inn bilde, men det blir aldri lagt inn. Tror ikke jeg gidder og bry meg noe videre. Nei, kanskje du var så ***** at de ikke ville ha deg med.. Ta det som et hint.. :-P Mulig det ja.. Takk for den Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Strøket, grunnet dårlig humor... Sææær Sææær humor Jimmy.. :oops: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Aurstad: Jeg strøk "humoren" da jeg fant ut hva fyren kunne finne på å gjøre... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Allyse, har du fått mailen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå