EviLEddiE Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 fnis, evileddie minner meg om Odd Job fra Goldfinger Hehe...er ikke Oddjob litt kraftigere i ansiktet, og med bart? Selv har folk sagt at jeg likner på rollefiguren Thulsa Doom (fra den første Conan-filmen) hvis jeg hadde hatt langt hår... Uansett, jeg visste at det før eller siden ville komme en kommentar på det jalla bildet jeg sendte. Dette var det eneste bildet av meg selv jeg hadde på PCen der jeg er rimelig oppegående... Men har nå skaffet et eget digitalkamera, så nye bilder vil komme etter hvert, hvis allyse får tid til å oppdatere denne siden i fremtiden. Angående bildet av deg: Fikk du mekket den lightsaberen i Photoshop eller liknende? Var det noen spesiell anledning bak dette bildet..? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 hepp, der var jeg og inne...rosa hår er stil da 8) 8) (ikke) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Angående bildet av deg: Fikk du mekket den lightsaberen i Photoshop eller liknende? Var det noen spesiell anledning bak dette bildet..? Vedder en tier på han brukte AlamDV på den lightsaberen. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hmm ... post nummer 1000. Kanskje på tide å sende inn bilde da? Allyse; når er neste "oppdatering" av galleriet? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Grattis ufo Steiki, der har BBC fått opp bildet sitt, og da oppdager jeg selvsagt at fyren går i klassen min på HiST... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Grattis ufo Steiki, der har BBC fått opp bildet sitt, og da oppdager jeg selvsagt at fyren går i klassen min på HiST... Hehe. Verden er jaggu liten av og til. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Nå kan Kebab GUD være glad for nå har jeg gjort en liten oppdatering jeg tror han har ønsket Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Pent konfirmasjonsbilde Jannis K-Dog: Oppdatering? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hvis du ser nå så ser du et det er link til hver eneste på .... forumet ..... faen .. skjønner du? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nå skal i hvert fall ikke jeg legge inn bilde , tror ikke det er store faren for å havne der uansett. Har fremdeles maretitt om asylsøkerbølgen på torsdagsklubben; det der med Åsne.... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Koselig med galleri. Nå må vi bare få med resten av de 20 000 brukerne.. :smile: Anyways, er det mulig å sende inn oppdaterte bilder, Allyse? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Angående bildet av deg: Fikk du mekket den lightsaberen i Photoshop eller liknende? Var det noen spesiell anledning bak dette bildet..? Vedder en tier på han brukte AlamDV på den lightsaberen. Hehe, en HEL tier?! Du er student skjønner jeg! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Heeheheeh, alle dere tragiske folk som bryr dere om rankingen: SKAFF DERE ET LIV! Hvis det tallet under nicket ditt betyr så tragisk mye for deg må jeg si du/dere sliter hemningsløst. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 han var da utrolig positiv, hvis du leste rett så var dette en post om bilder, ikke tall så hvorfor klage på tallene? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Heeheheeh, alle dere tragiske folk som bryr dere om rankingen: SKAFF DERE ET LIV! Hvis det tallet under nicket ditt betyr så tragisk mye for deg må jeg si du/dere sliter hemningsløst. Det var da voldsomt så krass da La nå folk få sysle med det de vil, ikke gjør deg selv til dommer. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Endelig har jeg fått 1000poster Har fått tak i et bilde tatt uten blitz i en mørkt rom, man kan ikke se så mye, men jeg sender det vertfall inn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 um.. penta har 300 poster lr noe !? tror du har sett feil mellom 300 og 3000 gitt! Med så mye spam/unødvendige poster bare for å få flere meldinger, runder nok penta 3000 snart... Virker nesten som hun får respekt ved å forføre karer som SnowDOG osv (beklager det må bare ut)... Hva?? dette har eg ikke fått med meg. Hun kan forføre meg any time u know what i'm saying Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå