the_ruthless Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Wow! Plutselig klikker på man på en tråd! Og så finner man bilder av... FOLK?! Og så er man selv blant bildene! Nesten creepy! Men så er det jo et 1337 bilde, da. Sverd, og greier. ( http://www.twodeadducks.net/~the_ruthless/bobkatt/ for hele bilde-serien.) Hvem er'e som har mekka sammen det galleriet..? allyse, helt på egenhånd? /me er lykkelig for at man ikke har valgt bilder av undertegnede i skjørt og rosa topp! Good night! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Men så er det jo et 1337 bilde, da. Sverd, og greier. ( http://www.twodeadducks.net/~the_ruthless/bobkatt/ for hele bilde-serien.) Shit those pictures really shocked me off... Er du goth eller noe sånt ell? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Men så er det jo et 1337 bilde, da. Sverd, og greier. ( http://www.twodeadducks.net/~the_ruthless/bobkatt/ for hele bilde-serien.) Shit those pictures really shocked me off... Er du goth eller noe sånt ell? Vet'ke helt hva jeg er..? Men kan væffal fortelle oppskrifta på bildene: En gal venn pluss en gal venninne. Ti-femten minusgrader ute. Kaldt metall (les: sverd), digitale kameraer, gatelys og massevis av skog. Sinnsykt kaldt etterhvert (bar overkropp i femten minus og med kaldt metall i lankene), men absolutt gøy og absolutt verdt det! Man har nå også en katana til rådighet (han store fyren kjøpte en), sånn at det blir kanskje flere bilder snart. Man har ikke mer moro enn man lager seg selv. (Jeg har et obsternasig hovedkort her. Skal tvinge det til å funke! Men ikke nå. Nå er det snart sovetid.) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 så forøvrig et par på lista som jeg anser som fjortisposter...Heldigvis var ikke "BBC" eller hva han kaller seg der...Aldri sett makan til tull-posting.. Sorry at du føler det slik. Mener selv at majoriteten av mine poster er hjelpsomme for brukerne i de trådene jeg svarer. Har også fått det inntrykket ifra andre brukere.... men kanskje det bare er du som har en rar form for penismisunnelse Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 en rar form for penismisunnelse Er det ikke DETTE forumet her går ut på, da? ("Mamma, fargen på hovedkortet til BBC er tøffere enn fargen på hovedkortet mitt! Kan jeg få penger til nytt?", osv. ) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Sorry at du føler det slik. Mener selv at majoriteten av mine poster er hjelpsomme for brukerne i de trådene jeg svarer. Har også fått det inntrykket ifra andre brukere.... men kanskje det bare er du som har en rar form for penismisunnelse Tolka det oceana som at "på den bildesida var det mange jeg mener er fjortiser der. Heldigvis er BBC voksen nok til ikke å være med på det galleriet" men det var altså meg =) ruthless: tøffe bilder! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tolka det oceana som at "på den bildesida var det mange jeg mener er fjortiser der. Heldigvis er BBC voksen nok til ikke å være med på det galleriet" Tja... meget mulig - men det endrer visstnok allyse på ganske snart.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvor er det man skal sende bildene inn? adressen som står i profilen din allyse? Har fortsatt ikke kommet med.. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hmm, kanskje jeg sender inn et bilde om noen dager.. Når jeg har kommet over 1000 poster og pappa har husket å ta med et digitalkamera fra jobben. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Så, om tre år... Hvor mange poster har vi hver da, tror dere? Og hvor mye har man forandra seg? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Vil nå ta høyde for at noen endrer seg mer enn andre ( av naturlige årsaker (Jannis-15, Dr.X, arve87 M.fl.)) . Kan ikke tenke meg at jeg skulle endre meg noe særlig. Antal poster hmmm...... forhåpentligvis ikke så forbannet mange, har lyst til å gjøre annet enn og poste de 3 neste årene. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har lyst til å gjøre annet enn og poste de 3 neste årene. Creepy.... hva skal du gjøre da? være sosial? for de som ikke skjønte det.. Ironi... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg ga stort sett opp å poste for lenge siden. (Tror jeg var på femte- eller sjetteplass i antall meldinger på forumet en gang. Det er lenge siden.) Men noe poster man vel allikevel i løpet av tre år? (Jeg er bare 17, da, men... Tror nok de litt mindre barna blir større forandringer på, ja. Tiden vil vise!) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei Allyse! Synest det er positivt at det vart laga eit galleri.Siden ein del brukere som etterspurde det for ei stund tilbake i ein annan tråd. Sjølv om eg har sett alle bildene i galleriet fra før.Kan det kanskje være intressant for andre brukere av foruma i Hardware.no nettverket ser ut. Sjølv er eg meir opptatt av kva ein brukar skriver i tråder og innlegg enn korleis brukerene ser ut. Når det gjelder anntall tråder trenger det ikkje være representativ for "seriøsiteten".Sjølv om eg synest at det bør være rom for humor og ironi på eit forum.Men,det er ein heilt anna debatt som kanskje ikkje passer i denne tråden. Når det gjelder bilete av meg sjølv.Så ligger det ikkje eit bilete av meg online på Internett (endå i allefall). Om eg vil frigi eit bilete av meg,for bruk i forum galleriet vil tiden vise. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Nå har vi kjørt en ny update på galleri siden. Jeg har fått mange mailer nå, men skulle det være en som har blitt oversett så skrik ut. Nevner også det er ikke en automatikk i hvor dere ligger og jeg kommer ikke til å sitte å flytte på folk når dere får et par poster mer, men om det er noen som vet f.eks ved php hvordan vi kan automatisk plassere så skrik ut. Lurte litt på om jeg skulle lage flere "nivåer" slik vi kan dele litt opp de fra 100-1000 poster elns... Noen forslag (kommer ikke til å dele pr. alder osv) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 stilig,får se hvor jeg hører til da 8) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva med en link fra bildet/brukernavnet til profilen? Og kanskje omvendt. Går inn på profilen, og der er det jammen et bilde av fyren også. Hadde det vært noe..... kanskje? Ellers så er det vet veldig bra tiltak: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg er enig med Orjanp. Det hadde vært genialt med bilder og linker og sånt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 mangler jo en über 1337 kategori til meg :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva med en link fra bildet/brukernavnet til profilen? Og kanskje omvendt. Går inn på profilen, og der er det jammen et bilde av fyren også. Hadde det vært noe..... kanskje? Ellers så er det vet veldig bra tiltak: det snakket jeg med Allyse om i går .. så hva skjer ... blir det noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå