Cappo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Penta har jo mindre fornuftig å si enn meg jo. Og det sier jo litt da.. Men har du ikke hørt jenter "kan bare sitter der og se pene ut" Med tanke på noen av de bildene så trengs det noen for å trekke opp gjennomsnittet. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Men har du ikke hørt jenter "kan bare sitter der og se pene ut" Med tanke på noen av de bildene så trengs det noen for å trekke opp gjennomsnittet. Kan si meg litt enig der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hva har vi her ? harselering med våre medlemmer ( jeg støtter dere fullt ut ) Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Håper bare at folk ikke syns bilde mitt er misforstående, kan hende jeg skal sende et litt nyere bilde. :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 *mail sendt jeg kan desverre ikke holde meg totalt anonym lenger Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hey! Hvor er meg? Har der ikke tatt bilder fra hardware.no galleri-tråden i søppel? (Bildet av meg ligger i 5. posten nedenfra. Kommer det med nå? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hey! Hvor er meg? Har der ikke tatt bilder fra hardware.no galleri-tråden i søppel? (Bildet av meg ligger i 5. posten nedenfra. Kommer det med nå? Får not found på: http://home.no.net/nostra85/meg.jpg Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hva gjør penta oppe som leet poster ? Det er vel den kvoteringen som har blitt så populær de siste årene - altså hva man faktisk har å fare med spiller mindre rolle enn kjønn... Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hoho! Her var det mange artige bilder :smile: arve87: er du alltid slik? :-? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hva gjør penta oppe som leet poster ? Det er vel den kvoteringen som har blitt så populær de siste årene - altså hva man faktisk har å fare med spiller mindre rolle enn kjønn... og kvantitativt framfor kvalitativt. man kan poste 2000 poster og egentlig ikke vært hjelpsom for noen... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hey! Hvor er meg? Har der ikke tatt bilder fra hardware.no galleri-tråden i søppel? (Bildet av meg ligger i 5. posten nedenfra. Kommer det med nå? Får not found på:http://home.no.net/nostra85/meg.jpg faen ass.. Prøv her Må jeg sende mail nå? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm...ut fra bildene å dømme er jeg gammel i dette selskapet... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm...ut fra bildene å dømme er jeg gammel i dette selskapet... Jeg og - er jo bare fjortiser jo (no offense guys'n'gals...) :wink: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm...ut fra bildene å dømme er jeg gammel i dette selskapet... Jeg og - er jo bare fjortiser jo (no offense guys'n'gals...) :wink: Burde vi legge til en kategori for de over 25 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm...ut fra bildene å dømme er jeg gammel i dette selskapet... Jeg og - er jo bare fjortiser jo (no offense guys'n'gals...) :wink: Burde vi legge til en kategori for de over 25 mmm Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Må jeg si ifra når jeg kommer til 1000 poster slik at dere flytter på meg eller går det automatisk? (antar det første) Lenke til kommentar
oceana Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Men har du ikke hørt jenter "kan bare sitter der og se pene ut" Mislykka forsøk Tenk på de stakkars jentene på forumet, når 10.000 kåte nerder ser bildene og flekker en pm/mail til dem....tror pm konto'ne må oppgraderes til max 1000 meldinger... 8) mail er sendt! (til penta ) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Men det er 3 personener som skremmer meg. Person 1: HoVeSkOt. Ser tilsynelatende normal ut, men hans poster her på forumet understøtter ikke akkurat den påstanden. ikke sant?? Person 2: B|Real. HoVeSkOt sin rake motsettning. Normale poster, men ser ikke normal ut for fem flate øre på bildet. B|Fil er ikke helt normal nei .. men jeg har da sett mer normale bilder av han Person 3: Penta. Vet ikke hva det er, men jeg får frysninger nedover ryggen av den dama. :o det er da bare bra! .. er det ikke? PS: litt skuffa over at ingen har nevnt meg .. *snufs* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 um.. penta har 300 poster lr noe !? tror du har sett feil mellom 300 og 3000 gitt! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 um.. penta har 300 poster lr noe !? tror du har sett feil mellom 300 og 3000 gitt! les tråden du .. hu er der oppe fordi hu er av det kvinnlige kjønnet! .. du vet hva jenter/kvinner er? du vet vel det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå