Eclipsed Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Samme her... Folk burde hele tiden kalle seg det samme synes jeg. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hm, m-lady står som l33t postere, også har hun 159 innlegg? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hm, m-lady står som l33t postere, også har hun 159 innlegg? hun er dame Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hm, m-lady står som l33t postere, også har hun 159 innlegg? hun er dame and your point beeing? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hm, m-lady står som l33t postere, også har hun 159 innlegg? hun er dame and your point beeing? hun har fortrinnsrett elns.. fortjent plassen elns... :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har nå sendt alle gamle og nye bildet inkl. html filer til B|Real som tar over galleridriften. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 og hva er elns? eller noe sånt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 og hva er elns? eller noe sånt SÅ SKRIV DET DA! Tåpelig å bruke fjortis forkortelser når man skriver på et tastatur. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg skal se om jeg setter opp noe i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 og hva er elns? eller noe sånt SÅ SKRIV DET DA! Tåpelig å bruke fjortis forkortelser når man skriver på et tastatur. ikke bry deg da din sopp elns er fint å skrive når du har dårlig tid!! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 vil bildet mitt bli misbrukt ved sosiale begivenheter ? Tviiiler på det tja vi kan jo bare håpe på det blir misbrukt :=) eller hva folkens Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 og hva er elns? eller noe sånt SÅ SKRIV DET DA! Tåpelig å bruke fjortis forkortelser når man skriver på et tastatur. ikke bry deg da din sopp elns er fint å skrive når du har dårlig tid!! lær deg å skrive, så går det like fort med hele ord som forkortelser... Har i utgangspunktet ikke noe imot forkortelser, men noen ting liker jeg ikke: 1. Folk som finner på nye, eller bruker ikke defacto forkortelser 2. Folk som bruker for mange. Det blir jo uleselig... 3. Folk som bruker samme forkortelse for flere ting. er d= det eller du? Gidder ikke bry meg med å lese mer hvis det er uklart... Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 d= det eller du? "d" er jo selfølgelig "det". Enhver idiot kan da forstå d.. :wink: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hehe ... etter hva jeg så (bladde raskt gjennom) hadde ikke M-LADY et ENESTE innlegg om noe datarelatert ... kun mobil (for så vidt hard vare ?), jentetråd, linker til hvilken bikje hun vil ha (har kanskje nå) etc ... You go girl PS: Dette er ikke hetsing ... det er konstatering av fakta!!! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 d= det eller du? "d" er jo selfølgelig "det". Enhver idiot kan da forstå d.. :wink: D kan oxo bety "de" - Bare les bokstaven på engelsk. Det er NO-GO !! D gikk en tur i skogen.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 vil bildet mitt bli misbrukt ved sosiale begivenheter ? Tviiiler på det tja vi kan jo bare håpe på det blir misbrukt :=) eller hva folkens Gjør ikke meg noe hvis jenter vil lagre/se på bildet mitt mens de onanerer. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Gjør ikke meg noe hvis jenter vil lagre/se på bildet mitt mens de onanerer. Er sikkert noen som tenner på bikkjer Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ja og jeg er fremdeles IKKE HoVeSkOt lengre.. og har langt OVER 999 poster, ser det ut til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ja og jeg er fremdeles IKKE HoVeSkOt lengre.. og har langt OVER 999 poster, ser det ut til Ta det med ro da ffs. Hvis du syns at ting ikke stemmer, så send en liten mail til [email protected] og forklar hva som er galt osv. Og har fått oppklaring i dag at forumgalleriet skal hostet på samme sted som det gjør nå, så jeg skal begynne arbeidet når jeg kommer av MSL2003 (som blir den 7) så dere for smøre dere med tålmodighet folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå