b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hvorfor er det ikke bilde av Kjetil Lura? Er han blitt lei eller no? Han har jo ikke skrevet på flere dager Nåneida. Kjetil poster titt og ofte. Men man blir ganske annonym av å ikke ha en egen avtar Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 [mase]Allyse, kan du legge opp bildene snart?[/mase] Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Bildet av AssKiCr banker alle dere.. hmm, han ser nesten sånn ut i virkeligheten også . Neida, kjekk kar. Jeg har ikke bilde av meg selv på pc'en, tror ikke jeg gidder å ta heller, er ikke noe fotogen Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Blir det korrigert at jeg nettop gikk over i storposternes rekker? <----- Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg er ikke HoVeSkOt lenger!!! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ehh.. kanskje vi skulle latt noen med tilstrekkelig fritid ha ansvaret for dette galleriet. Allyse har så vidt jeg vet opplyst at han har altfor mye å gjøre for tiden.. (men det trengs kanskje ikke så mye hjerne for å finne ut akkurat det.. - se under) Hardware.no forum galleri Oppdatert: 10/03-2003 Whiii.. jeg har sendt inn oppdatert bilde.. men det mangler selvsagt i galleriet.. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 SnowDog_ ser ut som en ravgalen seriemorder... eh....(ikke stygt ment) :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 SnowDog_ ser ut som en ravgalen seriemorder... :wink: Thanks! none taken Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har sendt inn bilde jeg og, for en god stund siden. Men er ikke kommet med enda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Og jeg kårer helved allyse til verdens treigeste til å oppdatere... Snakker om lav innsatts for sitt forum altså... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Og jeg kårer helved allyse til verdens treigeste til å oppdatere...Snakker om lav innsatts for sitt forum altså... ikke for å være slem mot allyse, men her er jeg faktisk enig.. sendte inn bilde for 2.gang for en 2 måneder siden.... gutten må litt fri også da :smile: men det går ann å sette seg ned en kveld og si "nå skal jeg gjøre det" Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ey! nå må en av moderatorene få finger'n ut og sette meg over til stor-poster seksjonen! Og vennligst bruk det nye bilde mitt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har sendt inn bilde jeg og, for en god stund siden. Men er ikke kommet med enda Ikke jeg heller...buhu! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har sendt inn bilde jeg og, for en god stund siden. Men er ikke kommet med enda Ikke jeg heller...buhu! Hmm..jeg lurer på hvordan PiRANhA'en ser ut... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg er ikke HoVeSkOt lenger!!! jupp... og langt over 1000 poster ja Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jaja, sånn kan det gå.. Er det ingen som kan ta over jobben fra allyse da? Går jo ann å hoste siden en annen plass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 jaja, sånn kan det gå.. Er det ingen som kan ta over jobben fra allyse da? Går jo ann å hoste siden en annen plass. http://www.b-real.net/gallery Kan alltids ta over det dere har påbegynt her... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg er ikke HoVeSkOt lenger!!! For meg vil du alltid være han derre HoVeSkOt fyren Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Vel, da har jeg lagt til noen i allefall. Folk som vil være med i galleriet er bare å sende en PM eller en mail til meg så legger jeg dere til. =) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg vil bytte brukernavn/alias NÅ!Request: B|Real betyr det at du har tenkt å gå tilbake til b-real? er nemlig litt vanskelig å tenke på deg som etchelion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå