allyse Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Galleriet kan finnes på: http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 jeg SKAL komme på Leet Posters innen 1 time! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hmmm, kanskje jeg burde finne et bilde av megselv da... er ihvertfall morsomt å få satt et ansikt på alle folkene jeg legger merke til i forumet. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 akkurat som om jeg ikke skal heeeerje med 14-iss postinger til tusen nå så forøvrig et par på lista som jeg anser som fjortisposter...Heldigvis var ikke "BBC" eller hva han kaller seg der...Aldri sett makan til tull-posting.. -og det er ikke drittslenging, det er sant.. 8) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 nei gitt =) der var jo jeg også! hurra =) så ble det jul i år igjen bfisk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 akkurat som om jeg ikke skal heeeerje med 14-iss postinger til tusen nå så forøvrig et par på lista som jeg anser som fjortisposter...Heldigvis var ikke "BBC" eller hva han kaller seg der...Aldri sett makan til tull-posting.. -og det er ikke drittslenging, det er sant.. 8) Enig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Haha. Dritfett! En RÅ feature jeg ikke hadde venta meg.. Må nesten få karret meg opp på 1k posts før jeg gidder sende bilde da Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hva gjør penta oppe som leet poster ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hva gjør penta oppe som leet poster ? Jenter blir leets uansett Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 tenkt å sende inn bilde når jeg er øverst, eller hvis jeg vinner mot ubersoldatene i RTCW hardware.no expansion kit Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hva gjør penta oppe som leet poster ? Jenter blir leets uansett QUE? kan'ke vi snakke og skrive norsk'a? Lenke til kommentar
darker Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 jenter har alltid vært leete da hvor mange jenter finnes det btw på forumet? Noen som aner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ey, er jeg med på erfarne postere ? nei *MEGET skuffet* jaja, da får jeg øke antall poster per dag med 50. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 ey, er jeg med på erfarne postere ? nei *MEGET skuffet* Vil du komme med må du sende bilde og nick til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 vil bildet mitt bli misbrukt ved sosiale begivenheter ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 vil bildet mitt bli misbrukt ved sosiale begivenheter ? Tviiiler på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 *doh* skal få sent en liten mail senere i kveld Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Penta har jo mindre fornuftig å si enn meg jo. Og det sier jo litt da.. Og etter å ha tatt en titt på bildene så har jeg fått ny respekt for moderatorene her. De ser jo rett ut skumle ut. Men det er 3 personener som skremmer meg. Person 1: HoVeSkOt. Ser tilsynelatende normal ut, men hans poster her på forumet understøtter ikke akkurat den påstanden. Person 2: B|Real. HoVeSkOt sin rake motsettning. Normale poster, men ser ikke normal ut for fem flate øre på bildet. Person 3: Penta. Vet ikke hva det er, men jeg får frysninger nedover ryggen av den dama. :o Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Penta har jo mindre fornuftig å si enn meg jo. Og det sier jo litt da.. Men har du ikke hørt jenter "kan bare sitter der og se pene ut" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå