rosaemil Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Dette ser veldig bra ut men det var litt dumt at man måte betale ekstra for noen våpen. Er Barett 50.cal med, det var i hvertfall en god del våpen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) M95 er det en som heter, er ikke det 50.cal? Så ut som den hvertfall. En kamerat av meg la ut introen nå, utrolig dårlig kvalitet og en rar lyd i bakgrunnen. Endret 20. mars 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 til alle som ikke har fått...en kamerat av meg fikk akurat beta nøkkel på ign.com Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Da har han vel betalt. Det funker fremdeles ikke her. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 til alle som ikke har fått...en kamerat av meg fikk akurat beta nøkkel på ign.com er slutt på gratis kodene....... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 VAr det bare meg som så en golf bil i introen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er nok en golfbil ja Jeg bare lurer på HVOR bra dette ødeleggelsessystemet faktisk er. Si at man har et hus og man blåser vekk veggene i underetasjen, vil det falle sammen? Hvis man skyter med hagle på veggen, vil det ødelegge den? Hvordan vil et multiplayermap se ut 2 minutter uti matchen? Ser for meg de første månedene når folk bare sprenger opp alt for gøy. Vi finner vel ut om 5 dager til ! ;] Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 min 360 var på rep sist sommer og fikk 2 stk Gold subcription card (1 måned)som trøst av MS Den ene ga jeg bort tidligere men har fortsatt 1 igjen......skulle noen her få ekstra key og vil bytte så er det bare å PM meg..... Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Om noen har en key skal de få en 12 mnd kode i bytte... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er nok en golfbil ja Jeg bare lurer på HVOR bra dette ødeleggelsessystemet faktisk er. Si at man har et hus og man blåser vekk veggene i underetasjen, vil det falle sammen? Hvis man skyter med hagle på veggen, vil det ødelegge den? Hvordan vil et multiplayermap se ut 2 minutter uti matchen? Ser for meg de første månedene når folk bare sprenger opp alt for gøy. Vi finner vel ut om 5 dager til ! ;] Det har blitt sagt at visse begrensninger har blitt satt. For å hindre det at banen er totalt havarert etter 5 minutter Så det å rive ned eit hus i ordets rette forstand, vil ikkje vere mulig. Dette blei sagt i eit av videointervjuene eg har sett ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Om noen har en key skal de få en 12 mnd kode i bytte... Du vet du kan skaffe en for 78kr? ;P Bare ved å registrere deg for et år på fileplanet eller hva det var? Så slipper du gi vekk en 12måneders til en heldig kar! Ellers kan jeg gjerne betale 78kr til for en key og så gi den til deg mot 12mnd live ;P Olol Mala: Jo de burde vel kanskje ha noe sånt, men føler alikevel at litt av vitsen kanskje forsvinner hvis enkelte vegger faktisk ikke kan sprenges. Gleder meg som en indianer på dyreskue! Edit: Her er videoen hvor man kan se hvor mye man kan ødelegge på husene rundt. Det blir altså ruiner igjen, huset raser ikke helt ned. Endret 21. mars 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Da er betaen på vei ned. Kjøpte like greit Founders Club. Eneste ulempen ble til at jeg måtte betale de ekstra 25% som egentlig var slått av Birger Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Lasta i natt, gikk på sekundet inn idag. En liten video i begynnelsen som viser hensikten til Gold bars osv. Står mye om stats og medaljer, tro meg - det er mye medaljer og trophy. Eneste ulempen er at jeg finner ingen servere å spille på!!!!!!!!!!! LoL Lenke til kommentar
Noko Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Viss noen har en ekstra kode, så tar jeg gjerne imot! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Viss noen har en ekstra kode, så tar jeg gjerne imot! me too Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg vil også ha en betanøkkel! De skulle gitt en gratis til alle. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har regga meg på team xbox, og venter i spenning! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vert sammen med dama de siste dagene så ikke fått med meg dette, er de tomme for koder nå? Noen som har en ekstra, er faktisk bursdagen min i dag så hadde vert en flott presang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå