Mala Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ett killcam alà Call of Duty 4 sitt hadde gjort seg. Savner det fryktelig ofte! " Jaha? Kor i svarte kom det skuddet/den granaten fra da?" Ja eg er heilt enig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har en betakey til overs som de har lyst til å dele med meg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har ingen mulighet til å spille neste uke, så den første som kontakter meg kan alltids få låne keyen min.. (såklart, videredistrubiering etter det vil jeg ikke ha noe av!) Endret 27. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har ingen mulighet til å spille neste uke, så den første som kontakter meg kan alltids få låne keyen min.. (såklart, videredistubiering etter det vil jeg ikke ha noe av!) keyen din er vel død og begravet vist du allerede har lastet ned spillet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Det tror jeg ikke.. Den er ikke på noen måte låst til gamertagen jeg lastet den ned med (har spilt med en annen profil enn den jeg lastet ned med, og hvordan kan de vite at jeg ikke har kjøpt en ny xbox og flyttet ett annet sted i landet og vil spille beta igjen etter at harddisken min gikk istykker? ) Endret 27. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det tror jeg ikke..Den er ikke på noen måte låst til gamertagen jeg lastet den ned med (har spilt med en annen profil enn den jeg lastet ned med, og hvordan kan de vite at jeg ikke har kjøpt en ny xbox og flyttet ett annet sted i landet og vil spille beta igjen etter at harddisken min gikk istykker? ) sant! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Fortsatt ingen som har bedt om å få en kode, men hvis du sender en PM nå har jeg ikke mulighet til å gi den til deg før imorra.. (fortsatt førstemann til mølla) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) prøvde skrive inn min brukte kode på en US konto, guess what? "this code is not valid" Endret 27. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nå står det jo "EU" på koden også, da. "Your Battlefield: Bad Company (Subscriber - EU) Registration Information" sto det i mailen jeg fikk når jeg registrerte meg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg er så sikker på at det ikke går at første som sender meg en PM skal få prøve Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Da var min blitt gitt bort. Er rimelig sikker på at det kommer til å funke, hadde vært kjempe hvis vi kunne ha fått en tilbakemelding, Toman85. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prøvde betaen litt i går og sitter tilbake med en stor forundring...hvorfor tar det 5 - 10 sekunder til våpnet vises...får jo til å skyte, er bare det at våpnet ikke kommer frem BUGS, BUGS og atter BUGS Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prøvde betaen litt i går og sitter tilbake med en stor forundring...hvorfor tar det 5 - 10 sekunder til våpnet vises...får jo til å skyte, er bare det at våpnet ikke kommer frem BUGS, BUGS og atter BUGS Helt enig.. Det med at våpnet ikke kommer opp før 10 sek eller noe plager meg utrolig. Pleier nesten alltid å møte noen fiender når jeg spawner i Squaden.. Da bare bytter jeg til CoD4 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Flere må få det her inn i skallen sin og slutte å sutre så jævlig! Define Beta keywords=programming, programmer, software, developer, software development, process, code, systems Traditionally, a step in the software development process where completed software is tested by "real-life" users to find bugs or design issues that may have been overlooked in the formal testing. Endret 28. mars 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
JV Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prøvde betaen litt i går og sitter tilbake med en stor forundring...hvorfor tar det 5 - 10 sekunder til våpnet vises...får jo til å skyte, er bare det at våpnet ikke kommer frem BUGS, BUGS og atter BUGS Helt enig.. Det med at våpnet ikke kommer opp før 10 sek eller noe plager meg utrolig. Pleier nesten alltid å møte noen fiender når jeg spawner i Squaden.. Da bare bytter jeg til CoD4 Ha ha ha til begge to. Tror dere at Dice vil ha dere til å spille betaen bare så dere skal kose dere? De trenger betatestere pga. akkurat dette, finne bugs. Slutt å syt! Jeg tar gjerne over for dere om dere ikke er villige til å spille ett så uferdig spill som dette! Makan... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prøvde betaen litt i går og sitter tilbake med en stor forundring...hvorfor tar det 5 - 10 sekunder til våpnet vises...får jo til å skyte, er bare det at våpnet ikke kommer frem BUGS, BUGS og atter BUGS Helt enig.. Det med at våpnet ikke kommer opp før 10 sek eller noe plager meg utrolig. Pleier nesten alltid å møte noen fiender når jeg spawner i Squaden.. Da bare bytter jeg til CoD4 Ha ha ha til begge to. Tror dere at Dice vil ha dere til å spille betaen bare så dere skal kose dere? De trenger betatestere pga. akkurat dette, finne bugs. Slutt å syt! Jeg tar gjerne over for dere om dere ikke er villige til å spille ett så uferdig spill som dette! Makan... Skjønner det da seff Er bare så utrolig teit at våpnet ikke kommer fram...er tross alt en Beta, ikke en alpha(?) utgave av spillet Men ellers så har jeg storkost meg på slagmarken Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nei? Er det kommet en beta Om noen skulle ha en key så tok jeg gjerne imot.. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Da har jeg akkurat hamstra inn for kvelden! Masse 24 shokoshake, de små boksene vet dere? Skal over til en kamerat og da blir det to 360er. Skal prøve det du sa LaLand om å ha private chat, custom game og trykke samtidig :)Gleder meg sykt til å bruke laser designator til recon kitet! Jo en ting? Dere er enige i at Oasis er det desidert mest underholdene mappet? Eller er det andre meninger? Endret 28. mars 2008 av AndersdD Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hvem rank er folket i her da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 jeg er på den sølv stjerna, er ikke sikker på hvilken rang det er men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå