Gå til innhold

Bad Company Beta

Ruste

Anbefalte innlegg

Tror eg heller vier dagen til COD4, for dette her mølet her var ingenting å samle på i dag. Sjelden eg kommer inn på noen servere i heile tatt. Håper det bedrer seg i morra.

cod4 om ein halv time mala...eg og ulfen fyre opp snart...

Fikk besøk her igjen, så det blir å starte uten meg :p Skal se om eg får hasta meg innpå asap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke så veldig å skryte av det her, merkes altfor godt at det er beta stadiet. Trær som står oppå skråninger, skudd som ikke treffer, låser seg i søking etter nye spill, låser seg så man må restarte boksen..

Nei, får håpe på noen solide oppdateringer i nær fremtid! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er den samme bf følsen som alltid fra ea :p bugs bugs bugs :p greit det er en beta/demo men alikevel da, også så vanvittig dårlig server kapasitet, der var cod 4 atskillig mye bedre... og etter 20 timer mp med cod4 var dette å gå tilbake 4 skritt.

Lenke til kommentar
Synntes dette var bra da.. ^^ Tar litt tid før våpnet kommer opp på skjermen.. Har fortsatt ikke prøvd det meste.. Men hvordan tar man opp GL(Grenad Launcher)?

RB..

er den samme bf følsen som alltid fra ea bugs bugs bugs greit det er en beta/demo men alikevel da, også så vanvittig dårlig server kapasitet, der var cod 4 atskillig mye bedre... og etter 20 timer mp med cod4 var dette å gå tilbake 4 skritt.

og det er ikkje EA som lager det...dt er DICE...

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Synntes dette var bra da.. ^^ Tar litt tid før våpnet kommer opp på skjermen.. Har fortsatt ikke prøvd det meste.. Men hvordan tar man opp GL(Grenad Launcher)?

trykk på RB når du har maskingeværet..

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått tak i beta og må si jeg er litt skuffet men jeg hadde jo sykt store forventninger, det er små problemer som våpenet kommer ikke opp når du begynner men du kan fortsatt skyte selv om du ikke kan se våpenet. jeg har bare spilt 1 runde og har ikke prøvd noen kjøretøy bortsett fra hummer.

Lenke til kommentar

Altså veit ikke om jeg burde være så fryktelig imponert over Frostbite motoren. Alle eksplosjonene er jo scripted. Gikk litt for meg selv på et map med to hus. Sprengte begge så mye jeg kunne. Det ser akkurat likens ut uannsett hvordan hus man pælmer granat på - Så det sugde litt.

Ellers så er tanks ultimate killer machine. Fikk 601 poeng på en runde med Oasis, og jeg cappa ingen gold bars whatsoever. Chopper suger, seriøst! Det er helt utrolig dårlig lagt opp med tanke på kontroller, og den stakkars andre piloten kan bare fyre av en tåpelig MG med null effekt. Hvor er TV guided missile fra BF2?!?!?! Herregud da DICE!! Hadde gleda meg om en unge til akkurat dette.

Og hvor er de dedicated serverne? Burde vært mulighet for create game.

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hele kameratgjengen min spiller piratkopiert battlefield bad company.

Eller pirat og pirat, de har bare brent det ut på en dvdplate og spiller den i sin orginale xbox...

dårlig beskyttelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...