Gå til innhold

Bad Company Beta

Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tragisk at det ikke er en form for lobby, og ingen snakker sammen jo.

jeg vill spille sammen med kompiser og snakke med de

Sikkert samme system som det er på BF 2: Modern Combat; for å snakke, trykk inn X...

Jeg vet ikke, siden jeg ikke har noen beta-key eller får tak i noen... :(

X er reload...

Jaja, en eller annen knapp man må holde inne for å snakke da :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja det ruller jo ein flott melding i topp av skjermen også, så da er det vel bare til å vente enda litt til.

EDIT: Dette er vel også ein av grunnene til at de var litt tilbakeholdne med å gi ut for mange gratis keys.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fy faen, dette spillet her sliter med kontrasten :omg: Er umulig for meg å stille inn lyst nok bilde til at eg skal kunne se innendørs, uten at utendørsområdene ser heilt bleach ut.

Lenge leve gamma/contrast options i spill.

Lenke til kommentar

For å si det rett ut, jeg er skuffa.

Hele denne greia med 98% sprengbart materiell blir fort ikke så viktig, og spillet ligner mye på BF2 til 360, mtp. grafikk.

For meg virker eneste forskjellen at du kan sprenge mer vegger, nye våpen(?) og nye kart.

Helikopterflyving er jo elendig, så nedskalert til basics at det er litt skummelt. Og de orange prikkene som dukker opp over FI gjør jo alt litt for lett, egentlig.

[/rant]

Lenke til kommentar

Heilt seriøst, noe må vere riv ruskende galt her. Det er bortimot bekmørkt inni hus og slikt. Er greit nok ut i åpne områder, men dette her kan eg umulig spille med. Skal teste forskjellene imellom de ulike refernce levels.

Kjører over HDMI, faen meg utrolig at dette her sku vere så røkla.

Lenke til kommentar

Da var da som f*** hvor fort man gikk opp i rank! at alle blir general etter en mnd holder ikke spillet litt interessant engang!! heller mer ranksystem ala bf2! litt mer realistisk også nå noen menige og under offiserer samt et par offiserer løper rundt og koser seg! håper de fikser dette på fullversjonen!

Lenke til kommentar
Heilt seriøst, noe må vere riv ruskende galt her. Det er bortimot bekmørkt inni hus og slikt. Er greit nok ut i åpne områder, men dette her kan eg umulig spille med. Skal teste forskjellene imellom de ulike refernce levels.

Kjører over HDMI, faen meg utrolig at dette her sku vere så røkla.

samma her mala...bekkmørkt innendørs..!!

Lenke til kommentar

Har begynnt å like spillet mere og mere :D

Men vet dere hvordan man inviterer venner til spillet ? :S

meg og en kompis har beta og spiller men får ikke invita værandre :cry:

* får ikke kommet meg inn på servere her heller som andre folk, det sucks :@ *

Endret av Symphony^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...