espinos Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Custom game står det at vi kan spille med venner eller alene.. men hvordan i hælvette inviterer du venner!!!?? møkk! Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 tragisk at det ikke er en form for lobby, og ingen snakker sammen jo.jeg vill spille sammen med kompiser og snakke med de Sikkert samme system som det er på BF 2: Modern Combat; for å snakke, trykk inn X... Jeg vet ikke, siden jeg ikke har noen beta-key eller får tak i noen... X er reload... Jaja, en eller annen knapp man må holde inne for å snakke da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Som forventet kommer Mala faen meg ikkje innpå verken det eine eller andre. Foreløpig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 er nok noe trøbbel med serverne nå, kommer ikke inn jeg heller... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ja det ruller jo ein flott melding i topp av skjermen også, så da er det vel bare til å vente enda litt til. EDIT: Dette er vel også ein av grunnene til at de var litt tilbakeholdne med å gi ut for mange gratis keys. Endret 25. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 jeps, mulig at de som lasta ned fra pirat sider har skylda? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fortsatt muulig å prøve betaen? Noen som kan forklare hvordan man gjør det? Har ingen key. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nei du må ha key. Om denne pirat greie funker har eg ingen anelse om, men om de lager faenskap for oss no så blir eg litt arg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ok, hvordan skaffer man det? (Lovlig) Endret 25. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fy faen, dette spillet her sliter med kontrasten Er umulig for meg å stille inn lyst nok bilde til at eg skal kunne se innendørs, uten at utendørsområdene ser heilt bleach ut. Lenge leve gamma/contrast options i spill. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 For å si det rett ut, jeg er skuffa. Hele denne greia med 98% sprengbart materiell blir fort ikke så viktig, og spillet ligner mye på BF2 til 360, mtp. grafikk. For meg virker eneste forskjellen at du kan sprenge mer vegger, nye våpen(?) og nye kart. Helikopterflyving er jo elendig, så nedskalert til basics at det er litt skummelt. Og de orange prikkene som dukker opp over FI gjør jo alt litt for lett, egentlig. [/rant] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Heilt seriøst, noe må vere riv ruskende galt her. Det er bortimot bekmørkt inni hus og slikt. Er greit nok ut i åpne områder, men dette her kan eg umulig spille med. Skal teste forskjellene imellom de ulike refernce levels. Kjører over HDMI, faen meg utrolig at dette her sku vere så røkla. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Da var da som f*** hvor fort man gikk opp i rank! at alle blir general etter en mnd holder ikke spillet litt interessant engang!! heller mer ranksystem ala bf2! litt mer realistisk også nå noen menige og under offiserer samt et par offiserer løper rundt og koser seg! håper de fikser dette på fullversjonen! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kommer ikke inn jeg. Verken på ranked, unraked eller custom. Det står "joining game" litt, også går den tilbake. Jeg vil spille NÅ! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Etter en måned? Betaen har jo nettopp kommet ut, har den ikke det? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Heilt seriøst, noe må vere riv ruskende galt her. Det er bortimot bekmørkt inni hus og slikt. Er greit nok ut i åpne områder, men dette her kan eg umulig spille med. Skal teste forskjellene imellom de ulike refernce levels. Kjører over HDMI, faen meg utrolig at dette her sku vere så røkla. samma her mala...bekkmørkt innendørs..!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tror eg heller vier dagen til COD4, for dette her mølet her var ingenting å samle på i dag. Sjelden eg kommer inn på noen servere i heile tatt. Håper det bedrer seg i morra. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Har begynnt å like spillet mere og mere Men vet dere hvordan man inviterer venner til spillet ? :S meg og en kompis har beta og spiller men får ikke invita værandre * får ikke kommet meg inn på servere her heller som andre folk, det sucks :@ * Endret 25. mars 2008 av Symphony^ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tror eg heller vier dagen til COD4, for dette her mølet her var ingenting å samle på i dag. Sjelden eg kommer inn på noen servere i heile tatt. Håper det bedrer seg i morra. cod4 om ein halv time mala...eg og ulfen fyre opp snart... Lenke til kommentar
hiiviir Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 er medlem på de sidene der de deler ut KEY's men alle public er tatt og kan ikke betale... hvis dere vet om de deler ut flere så si i fra eller send PM hvis dere har nøkkel til overs(A) Takk på forhånd=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå