_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kommer bare "joining game" og så hopper den tilbake.Noen som vet hvorfor? prøv unranked...eg fikk det samme på ranked.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 tragisk at det ikke er en form for lobby, og ingen snakker sammen jo. jeg vill spille sammen med kompiser og snakke med de Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 "Searching for games, please stand by" i 15 minutter nå ^^ Jaja, godt jeg stressa meg hjem! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 tragisk at det ikke er en form for lobby, og ingen snakker sammen jo.jeg vill spille sammen med kompiser og snakke med de hence the word....beta... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vel, de har MANGE ting de må fikse på. Glad for at det ikke kommer før til sommeren ;] Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 tragisk at det ikke er en form for lobby, og ingen snakker sammen jo.jeg vill spille sammen med kompiser og snakke med de hence the word....beta... Jepp, men i beta er som oftest så godt som alle større/viktige funksjoner på plass. Hvis betaen ikke engang har noe lobby-system av bra slag, tror jeg ikke det kommer til å komme et fram til release, med mindre de "skjuler" det. Eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som faktisk spiller nå? Kan de prøve å invite MrBabycollector? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 det som irriterte meg var att du kunne ikkje få opp scorelista uten og stoppe spillet... geniale funksjonen i cod4 der du får opp lista som du kan sjå gjennom mens du spiller er priceless.. DICE som har lang erfaring med online spill burde vite dette... Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen her som har en betakode til overs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som faktisk spiller nå?Kan de prøve å invite MrBabycollector? går ikke å invite folk. dette er en Singel-multiplayer spill.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 det som irriterte meg var att du kunne ikkje få opp scorelista uten og stoppe spillet... geniale funksjonen i cod4 der du får opp lista som du kan sjå gjennom mens du spiller er priceless.. DICE som har lang erfaring med online spill burde vite dette... DET ER EN BETA SLUTT Å SYT OG TENK HELLER PÅ OSS SOM IKKE HAR FÅTT BETA KODE I DET HELE TATT! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Trodde grafikken skulle være enda bedre. Også litt uoversiktlig å se hvem som er på ditt lag. Endte opp en gang å drepe en av lagkameratene mine. Var litt pinlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Dette spillet her kjører vel 30fps? Har enda ikkje fått testet den, da dama og ein kompisk er noe opptatt med Wii @ head-hunter; Tror heller du kan slutte å syte noe så jævlig over at du ikkje har fått deg key. La oss som har den dikutere feil og mangler etc. uten at du skal komme her som ein salig brøleape. Endret 25. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vet ikke, men la ikke merke til noen store FPS drops. Ble meget skuffet av Rainbow Six Vegas 2, da jeg kjøpte det i helga. Makan til FPS drops. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Kommer bare "joining game" og så hopper den tilbake.Noen som vet hvorfor? prøv unranked...eg fikk det samme på ranked.. Får det samme her, får se etterhvert om det løser seg. Nei dæven, der kom den. *prøve en runde* Endret 25. mars 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har ikke funnet noen beta-key enda, men tar gjerne imot en vis noen er så snill og tilbyr meg en Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 ingen som er så snille her inne.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skulle gjerne gidd fra meg keys, om eg hadde hatt noen Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 tragisk at det ikke er en form for lobby, og ingen snakker sammen jo.jeg vill spille sammen med kompiser og snakke med de Sikkert samme system som det er på BF 2: Modern Combat; for å snakke, trykk inn X... Jeg vet ikke, siden jeg ikke har noen beta-key eller får tak i noen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) tragisk at det ikke er en form for lobby, og ingen snakker sammen jo.jeg vill spille sammen med kompiser og snakke med de Sikkert samme system som det er på BF 2: Modern Combat; for å snakke, trykk inn X... Jeg vet ikke, siden jeg ikke har noen beta-key eller får tak i noen... X er reload... Endret 25. mars 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå