Gå til innhold

Bad Company Beta


Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

då kan eg gji ein liten update på spillet...

 

har spilt i ein time no...

 

det første so slo meg var den nice grafikken...:)

 

det meste kan faktisk ødelegges..!

 

ein vennlig tanks som eg fulgte etter skulle over ei bru, eg hadde granatkasteren på gæveret og sendte av ei salve mot brua, tenkte att brua går sikkert ikkje an og sprenge..men joda, stor sprekk i brua vart det. Og eit stort smil om munnen på undertegna..:)

 

eg syntes spillet var litt uoversiktlig, ken er fiende ken er venn...

 

spillet har bra flyt, ingen lagg eller fps dropp som eg har merka. Litt treig respons på bevegelsane, det tek lengre tid og snu seg i dette spillet enn foreks call of duty 4, men ikkje plagsomt seint, berre litt seinare.

 

 

det mest geniale var att alt kan ødelegges, sette seg på ein gunner i tanksen og senke alle trær med jorda.:D

 

men eg får litt dårleg utav lyden, litt lite trøkk i den. har du eit solid sorround anlegg så får du sikkert full pott, noko eg ikkje har...

 

er det ellers noko so ein lurer på så skal eg prøve å svare...teste litt meir no..:D

 

edit: litt overdreven bruk av motion blur i hektiske scener kansje..

 

spillet sliter og med ein del screen tearing..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
då kan eg gji ein liten update på spillet...

 

har spilt i ein time no...

 

det første so slo meg var den nice grafikken...:)

Hva?

Det første som slo meg var hvor utrolig dårlig det ser ut, og jeg pleier ikke å bry meg så mye om grafikk.

Fullstendig klar over at det her er en multiplayer beta, med destructable environments men da ville jeg heller hatt en smooth 60fps og litt mer eye candy enn muligheten til å skyte på ett tre eller blåse i filler en vegg, noe som faktisk ikke var så morsomt som jeg trudde det skulle bli.

 

Enig i at spillet var uoversiktelig, og at lyden var dårlig.

Lurer på hvor mange ganger jeg hørte ordet "MEDIC" på de 20 min jeg spilte, og softgun'n min høres mer skummel ut enn det våpenet jeg fikk.

Lenke til kommentar
då kan eg gji ein liten update på spillet...

 

har spilt i ein time no...

 

det første so slo meg var den nice grafikken...:)

Hva?

Det første som slo meg var hvor utrolig dårlig det ser ut, og jeg pleier ikke å bry meg så mye om grafikk.

Fullstendig klar over at det her er en multiplayer beta, med destructable environments men da ville jeg heller hatt en smooth 60fps og litt mer eye candy enn muligheten til å skyte på ett tre eller blåse i filler en vegg, noe som faktisk ikke var så morsomt som jeg trudde det skulle bli.

 

Enig i at spillet var uoversiktelig, og at lyden var dårlig.

Lurer på hvor mange ganger jeg hørte ordet "MEDIC" på de 20 min jeg spilte, og softgun'n min høres mer skummel ut enn det våpenet jeg fikk.

 

 

vel grafikken er bra mtp ødeleggelsene som er lagt inn...våpen lydane var ikkje bra, og lyden generelt som skulle vere så spesiell der lyden blir tona ned når nokon seie noko, det blir berre rot virka det so.

 

og noko stødig 60 fps er det IKKJE, men eg veit ikkje om dei har gått ut og sagt att spillet skal ha 60 fps heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...