SvennAndre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kommer bare til å prøve å skaffe key til ChaZor foreløbig, da han ikke kunne være her. Virker som om folk tror jeg kommer til å sitte her hele natta for mange forskjellige, det skjer ikke. Har andre ting å gjøre, som feks spille beta'en når jeg får key og de åpner serverne. Dere som har sendt meg PM, når jeg får tak i keys, en til meg og en til chazor, så legger jeg resten ut her. Førstemann til mølla. Om jeg i det hele tatt får tak i mer enn en, ofc. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 neeei... da får jeg ikke key:( jeg skal legge meg tidlig på skolen. faen cry Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 kanskje noen andre her er grei og prøver å få til en ekstra, til deg. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Klokka er snart 10 over 12? Noen servere som er oppe å går? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 fint om der skriker ut her når teamxbox gjir ut keys Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ingen beta keys forløbig på teamxbox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ingen servere oppe heller. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) http://microsites.ign.com/txb/bfbc/index.html tada EDIT (PM meg hvis noen av dere får mer en 1 key (i tilfelle eg ikke får) ) Endret 24. mars 2008 av doffen45 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hmmm. "Thank you for submitting your entry to the Battlefield: Bad Company beta key giveaway. We'll let you know if you have been selected." http://microsites.ign.com/txb/bfbc/index.html Gogo ppl Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hmmm. "Thank you for submitting your entry to the Battlefield: Bad Company beta key giveaway. We'll let you know if you have been selected." http://microsites.ign.com/txb/bfbc/index.html Gogo ppl Fliste deg med 2 minutter der Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 sendte inn nå netopp! håper eg får key! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) hmmm. "Thank you for submitting your entry to the Battlefield: Bad Company beta key giveaway. We'll let you know if you have been selected." http://microsites.ign.com/txb/bfbc/index.html Gogo ppl Fliste deg med 2 minutter der Da hadde jeg allerede sendt inn to requests og surfa litt ellers såeh Men lurer på hvordan de skal fordele nøklene nå, og hvor mange de har. Endret 24. mars 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 då har eg sendt inn med 3 forskjellige email adresser... eg har betaen sjølv men skaffer til ein kompis og eventuelt andre.. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Thank you for submitting your entry to the Battlefield: Bad Company beta key giveaway. We'll let you know if you have been selected. Kuuuult!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hm, si ifra om dere får fra teamxbox. skal sende inn på forsjellige adresser nå^^ får eg mer en en gjir eg til andre her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har fjernet innlegg som bryter med retningslinjenes punkt 8, piratkopiering og hjelp til dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Gøy å sende inn flere ganger da, så en stakars ikke får ^^ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Gøy å sende inn flere ganger da, så en stakars ikke får ^^ det er kjempegøy...sitte på masse nøkler so ingen får.. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 *Snute* Fliste deg med 2 minutter der Da hadde jeg allerede sendt inn to requests og surfa litt ellers såeh Men lurer på hvordan de skal fordele nøklene nå, og hvor mange de har. sikkert slikt som de fleste nett konkuranse (med svar alternativ) holder på å skrive på min femte e-mail nå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hehe de 50 første som får, håper inderlig eg er en av dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå