head_hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Viss dette er siste bølgen med keys så gidd ikke jeg å vere på denne tråden lengre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Viss dette er siste bølgen med keys så gidd ikke jeg å vere på denne tråden lengre Altså nå blir jeg litt lei her. Ikke vil du betale for en, du vil heller vente til de kommer gratis. Så trur du at de som er gratis ligger ute i timesvis? ;] Hadde du virkelig ville hatt en gratis key, så hadde du sittet foran dataen 24/7. Sorry at jeg må si det, men du bør kanskje vurdere å bare bla opp de skarve kronene. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Viss dette er siste bølgen med keys så gidd ikke jeg å vere på denne tråden lengre Altså nå blir jeg litt lei her. Ikke vil du betale for en, du vil heller vente til de kommer gratis. Så trur du at de som er gratis ligger ute i timesvis? ;] Hadde du virkelig ville hatt en gratis key, så hadde du sittet foran dataen 24/7. Sorry at jeg må si det, men du bør kanskje vurdere å bare bla opp de skarve kronene. 1. Jeg er villig til å betale for en men får ikke penger før om en stund. 2. jeg tror ikke de ligger ute i times vis heller sekunder. 3. jeg har sittet her 24/7 og det var feilen jeg skulle sittet på siden som viste om det var flere igjen. 4. jeg har lyst til å betale men kan ikke ! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Den andre bølgen med keys er borte Noen som vet når tid servere åpnes? 00.01? Lenke til kommentar
marama Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 jeg gadd ikke å sitte å vente døgnet rundt fo å få en key...så betalte 75kr for å slippe å tenke mere på det.. men er helt imot att man må være reg bruker på en nettside for å få key. skulle vært opplyst att dato + kl legges nøkklene ut. så har det vært førstemann til mølla, færdig med d.. nå legges det ut noen i hytt å pine..ikke slik det skal være. var vel slik med cod4. å hvis det stemmer att mann må kjøpe enkelte våpen i spillet så er jo det helt borte i granskauen spør du meg..kommer ikke til å kjøpe dette spillet, det skal lastes ned, unner ikke dette selskapet noen ekstra kr.. EA er no dritt spør du meg. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som vet eksakt norsk tid når betaen skal starte? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Da er teamxbox opptadert. "***UPDATE: 3/24/08*** Today, Monday March 24th EA DICE has made available a bunch more keys for the Xbox 360 Battlefield: Bad Company Multiplayer Beta! All you need to do is continue to Fileplanet's sign up page for your chance to participate. Also, be sure to check back here at 4PM PT / 7PM ET as we will be giving away some additional keys right here at TXB! Below is the original press release we posted last week... " Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Når er det norsk tid egentlig? Har fulgt med tråden en stund, men ikke skrevet noe. Håper jeg får gamet litt før jeg skal tilbake i forsvaret neste mandag :/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 !! hva er tiden her i norge? det dere 4PM PT / 7PM ET håper noen har peiling på når det er! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 !! hva er tiden her i norge? det dere 4PM PT / 7PM ET håper noen har peiling på når det er! tiden her i norge finner du nedi høgre hjørne på pcen din.. frå spøk til alvor....hadde vore artigt viss den kom klokka tolv i natt da.. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Når er det norsk tid egentlig? Har fulgt med tråden en stund, men ikke skrevet noe. Håper jeg får gamet litt før jeg skal tilbake i forsvaret neste mandag :/ Antatt at 4 PM PT vil si 4 PM Pacific Time og 7 PM ET står for 7 PM Eastern Time vil det da si at når klokka er 7 på østkysten av nord amerika er klokka da... ett i natt tror jeg. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Argh, jeg må stikke. Kan ikke på i ett tida i natt heller. Hadde vært kjempeflott om noen her hadde fått tak i en ekstra key til meg altså. Og om det er IP basert, reset modemet fra ipadressa eller noe å gjør det igjen. Hadde vært kjempeflott. Skal gjengjøre tjenesten og prøve å skaffe andre keys selv om jeg får, så. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 da sitter eg oppe til kl 1! fri fra skolen i morgen og så skal gå fint sitter oppe hele natta om nødvendig. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kan prøve å skaffe flere til andre, jeg skal være påklistra og klar til de key'ene kommer ut. Prioriterer meg selv, først såklart, så om jeg får tak i ekstra skal det deles ut. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Finner heller ingenting på nett om når tid serverne åpner. 25 mars er for dårlig!!! We need excact!!! Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Kan prøve å skaffe flere til andre, jeg skal være påklistra og klar til de key'ene kommer ut. Prioriterer meg selv, først såklart, så om jeg får tak i ekstra skal det deles ut. Hva? Kommer det key'er i natt?? Edit: hehe Geforce Endret 24. mars 2008 av mufc9 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Wtf? Skal du ikke avlegge rapport på 3-0 seieren til Man Utd mot Liverpool her i går? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Wtf? Skal du ikke avlegge rapport på 3-0 seieren til Man Utd mot Liverpool her i går? haha akkurat Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kan prøve å skaffe flere til andre, jeg skal være påklistra og klar til de key'ene kommer ut. Prioriterer meg selv, først såklart, så om jeg får tak i ekstra skal det deles ut. Hva? Kommer det key'er i natt?? Edit: hehe Geforce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå