Gå til innhold

Bad Company Beta

Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke problemet med å betale 75kr for å få betaen..

synes synd på dere selv for att dere ikke har fått tak i en key. det er jo bare å betale 75kr så har dere en key.. hva er problemet????

Problemet? jo, i mitt tilfelle ville ikke ign godkjenne kortet mitt.. drefor laster jeg ned.. ikke noe synd på meg. skaffer betaen enkelt og gratis. De det er synd på er evt deg som har brukt unødvendig penger for insidermedlemskap som ikke er verd en forbanna shit :D

Lenke til kommentar
ny runde med gratis keys,fikk nettopp en til kamerat :)

IGN:COM

LINK??

Edit det er fanen ikke noe der !

Eller ?

***UPDATE: 3/24/08***

Today, Monday March 24th EA DICE has made available a bunch more keys for the Xbox 360 Battlefield: Bad Company Multiplayer Beta! All you need to do is continue to Fileplanet's sign up page for your chance to participate.

Below is the original press release we posted last week...

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

var flere gratis nøkler da jeg skrev innlegget,måtte bare sign up beta......drite i det som sto på siden.

Ser på gamefaq nå at første rapporter om nye nøkler kom kl 17:10 og kl 18.40 kom første post om "ingen flere igjen"

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Shit, da er man VIRKELIG blakk.

Du kan jo spørre en venn, hvis du har noen, om han/hun kan legge ut for deg da?

Hvis du venter like mye på gtaiv som jeg gjør, så er dette som en bonus fra himmelen.. Har liksom noe å spille imens, har ikke tenkt slik på det før nå!

Ja, jeg er så blakk.

Vennetur til danmark. Men ender som regel opp blakk da. :p

Lenke til kommentar
var flere gratis nøkler da jeg skrev innlegget,måtte bare sign up beta......drite i det som sto på siden.

Ser på gamefaq nå at første rapporter om nye nøkler kom kl 17:10 og kl 18.40 kom første post om "ingen flere igjen"

vor fikk du gratis fra?

beta greiene er jo helt fucked. dem vill jo ikkje at folk skal prøve det ser det ut som.

Lenke til kommentar
eg fekk tak i gratis på første bølga uten problem..:)

men eg hadde shiiit flaks trur eg..!

Det tror eg og.

Hadde gitt opp håpet nå på slutten av dagen, og akuratt da eg stikker for å spille litt R6V2 så kommer den siste/andre bølgen med keys :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...