Laland Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Dere får jo tilgang til andre ting som man må være insider for å få tak i! Jeg gleder meg kjempemye til E3 nå, for da kan jeg streame direkte i HD! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 skjønner ikke problemet med å betale 75kr for å få betaen.. synes synd på dere selv for att dere ikke har fått tak i en key. det er jo bare å betale 75kr så har dere en key.. hva er problemet???? Problemet? jo, i mitt tilfelle ville ikke ign godkjenne kortet mitt.. drefor laster jeg ned.. ikke noe synd på meg. skaffer betaen enkelt og gratis. De det er synd på er evt deg som har brukt unødvendig penger for insidermedlemskap som ikke er verd en forbanna shit Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) du kan jo bli bannet Edit kan du få achevment på betaen? Endret 24. mars 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 ny runde med gratis keys,fikk nettopp en til kamerat IGN:COM Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Bullshit. Red.: Nei, vent. Det står faktisk på TeamXbox at det har kommet nye nøkler, men det funker ikke hos meg. Noen andre som har fått det til? Endret 24. mars 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) ny runde med gratis keys,fikk nettopp en til kamerat IGN:COM LINK?? Edit det er fanen ikke noe der ! Eller ? ***UPDATE: 3/24/08***Today, Monday March 24th EA DICE has made available a bunch more keys for the Xbox 360 Battlefield: Bad Company Multiplayer Beta! All you need to do is continue to Fileplanet's sign up page for your chance to participate. Below is the original press release we posted last week... Endret 24. mars 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Keys Exhausted står det, kan da umulig ha gått så fort? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Det er sikkert bare flere keys til de som betaler EDIT: funker ikke for meg men viss noen får kan de gi en til meg jeg har lett og lett i flere dager Endret 24. mars 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er sikkert bare flere keys til de som betaler Sikkert nok, de så jo hvor mye de tjente på dette ved at folk registrerte seg kun for betanøkkel Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) var flere gratis nøkler da jeg skrev innlegget,måtte bare sign up beta......drite i det som sto på siden. Ser på gamefaq nå at første rapporter om nye nøkler kom kl 17:10 og kl 18.40 kom første post om "ingen flere igjen" Endret 24. mars 2008 av dudley.no Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Shit, da er man VIRKELIG blakk.Du kan jo spørre en venn, hvis du har noen, om han/hun kan legge ut for deg da? Hvis du venter like mye på gtaiv som jeg gjør, så er dette som en bonus fra himmelen.. Har liksom noe å spille imens, har ikke tenkt slik på det før nå! Ja, jeg er så blakk. Vennetur til danmark. Men ender som regel opp blakk da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 var flere gratis nøkler da jeg skrev innlegget,måtte bare sign up beta......drite i det som sto på siden.Ser på gamefaq nå at første rapporter om nye nøkler kom kl 17:10 og kl 18.40 kom første post om "ingen flere igjen" vor fikk du gratis fra? beta greiene er jo helt fucked. dem vill jo ikkje at folk skal prøve det ser det ut som. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 eg fekk tak i gratis på første bølga uten problem.. men eg hadde shiiit flaks trur eg..! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 eg fekk tak i gratis på første bølga uten problem.. men eg hadde shiiit flaks trur eg..! vilken side var dette? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 eg fekk tak i gratis på første bølga uten problem.. men eg hadde shiiit flaks trur eg..! Det tror eg og. Hadde gitt opp håpet nå på slutten av dagen, og akuratt da eg stikker for å spille litt R6V2 så kommer den siste/andre bølgen med keys Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) eg fekk tak i gratis på første bølga uten problem.. men eg hadde shiiit flaks trur eg..! vilken side var dette? http://www.fileplanet.com/promotions/bfbc/eu/ Dette er vel den eneste siden man kan få betakey, det er her alle linker til Edit: La til quote Endret 24. mars 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
anders! Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Åpnes serverne på et bestemt tidspunkt i natt? Er det klokken 12 svensk eller amerikansk tid? Gleder meg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 eg fikk key på den sida so kjeksmesteren linka til... men eg trur eg fikk nokre av dei siste, for etter eg hadde fått key så hadde folk begynt å skrive innpå forumet att det var tomt...så puur flaks rett å slett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå