Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Shit, da er man VIRKELIG blakk. Du kan jo spørre en venn, hvis du har noen, om han/hun kan legge ut for deg da? Hvis du venter like mye på gtaiv som jeg gjør, så er dette som en bonus fra himmelen.. Har liksom noe å spille imens, har ikke tenkt slik på det før nå! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hyggelig å ramle hjem fra påskeferie og ha mail fra IGN i innboksen om at jeg kan signe opp for betaen. Laster ned nå, men dæggærn... starter jo ikke spillinga før 25.. Vel vel. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sier du? Nå har jeg sitti å stirra på menyen i fire dager allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha jeg og. Noen som vet NÅR på tirsdagen de åpner serverne? Må jeg virkelig døgne i morgen for å være med rett over midnatt? Eller kan jeg gå på skolen med god samvittighet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 tror du trygt kan gå på skolen. slike ting blir alltid forsinket. hvis de sier kl 12 på tirsdag blir det mest sannynlig rundt kl 14. men ingen vet enda når kl serverne blir skrudd på.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg skal joine en rimelig tom server, ødelegge absolutt alt. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) hehe, tror alle gjør det. selvom det er fullt av folk, alt kommer til å bli herpa btw, noen som vet hvor mange våpen vi kan bruke i betaen ? vil gjerne bruke m24 Endret 24. mars 2008 av Symphony^ Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) teamxbox er nå ute av drift "Sorry you've reached this message, but this service is currently unavailable as a result of scheduled maintenance. " "Our engineers will have service restored as soon as possible. " www.teamxbox.com Kan ha noe med betaen Endret 24. mars 2008 av doffen45 Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 teamxbox er nå ute av drift "Sorry you've reached this message, but this service is currently unavailable as a result of scheduled maintenance. " "Our engineers will have service restored as soon as possible. " www.teamxbox.com Kan ha noe med betaen fungerer greit her nå 30 min etter din melding.Tror vel ikke det skjer noe på nettsiden der nå.Er vel amerikansk og svarte natta der borte. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Håper www.teamxbox.com kommer med beta key til oss som ikke har fått tak i key snart. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Håper www.teamxbox.com kommer med beta key til oss som ikke har fått tak i key snart. Nedlast funker også Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som vet om det er mulig å laste ned betaen med en annens kode, på samme måte som med CoD4? Det funket jo griseglatt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, kan noen av dere som allerede har tatt i bruk koden poste den her? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som vet om det er mulig å laste ned betaen med en annens kode, på samme måte som med CoD4? Det funket jo griseglatt. Du får spørre noen som har registrert sin kode Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som vet om det er mulig å laste ned betaen med en annens kode, på samme måte som med CoD4? Det funket jo griseglatt. gjorde det? Kan ikke huske at det funka..... Går ikke på denne beta,mange som har prøvd. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvordan gjør man dette? Laster man ned spillet over live eller må man laste det ned på pc for å brenne det over på DVD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Har sett at det ligger ute på visse torrentsider, men ville aldri stolt på det. Kan vel fort bli banned tenker jeg. EDIT: forresten, hvis man blir banned, blir kun xboxen banned? Eller kontoen også? Endret 24. mars 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vill si at det er litt tragisk hvis man blir bannet fra Xbox live hvis man spiller på en kopi BETA. Som var mulig å skaffe gratis. Lenke til kommentar
marama Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 skjønner ikke problemet med å betale 75kr for å få betaen.. synes synd på dere selv for att dere ikke har fått tak i en key. det er jo bare å betale 75kr så har dere en key.. hva er problemet???? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 skjønner ikke problemet med å betale 75kr for å få betaen.. synes synd på dere selv for att dere ikke har fått tak i en key. det er jo bare å betale 75kr så har dere en key.. hva er problemet???? Betale for å spille et halv ferdig spill i kun 1 månde Vent heller til andre slipper key gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå